Rettigheder til et telefonnummer?
Fra : mobilstener@gmail.co~

Dato : 31-03-08 22:31

Hej NG.

Jeg kom til at tænke på guldnumre og hvem der eget rettigheden til det
nummer. Næste tanke er mit eget nummer, det er nu ikke et guld nummer
men synes da selv det er en super nem kombination at huske,

Men hvis jeg nu kunne få 1.000 Kr. for det (Ren ønsketænkning
selvfølgelig) kunne jeg så sælge det? Og må man hamstre numre?

Just a thought....

/Mobilstener

Fra : snuden

Dato : 04-04-08 01:14

<mobilstener@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ja, der er ikke noget i vejen for at overdrage dit nummer til andre....og
samtidig få en lille skilling for det. Jeg kender en, der har fået tilbudt
50.000 for sit mobilnr, som må kunne kaldes et guldnummer...bestående af 6
ens cifre og med et lige endetal

Snuden

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 04-04-08 18:57

> [...]
> 50.000 for sit mobilnr, som må kunne kaldes et guldnummer...bestående af 6

Folk er altså underlige - netop sådan et nummer ville jeg vælge fra som det
værste skod. Det er ikke til at taste for andre, og de kan alligevel ikke
huske hvilke cifre det nu lige var - for slet ikke at tale om at det bare
vælger "Bjarne" i menuen når de skal ringe op. De aner ikke hvilket nr han
har.

Det skal være firmarelateret for at det er brugbart, og så dur det ofte ikke
alligevel.

Mvh Maria

Fra : snuden

Dato : 06-04-08 23:13

> [...]
> nr han har.
>
> Det skal være firmarelateret for at det er brugbart, og så dur det ofte

Jeg vil bare sige, at Maria har FULDSTÆNDIG RET!!!!

Jeg havde engang et "nemt" nummer....og hvad der ikke kom af underlige
opkald...så jeg indså, at jeg måtte få mig et der var lidt sværere. Det er
kun mine nærmeste venners numre jeg kan i hovedet...som du skriver...man
søger bare på navnet og ringer op

Snuden