QTEK 9090 upgradering
Fra : Martin Kaas Neergaar~

Dato : 28-03-08 20:31

Er der nogen der ved hvordan jeg opgraderer min QTEK 9090 fra windows mobile
2003 SE til enten version 5 eller 6. Har søgt på google, men alle de
vejledninger jeg finder linker til sider der ikke findes mere eller software
der ikke kan downloades.

Martin

Fra : Lars

Dato : 28-03-08 23:08

Martin Kaas Neergaard skrev:
> [...]
> mobile 2003 SE til enten version 5 eller 6. Har søgt på google, men alle
> de vejledninger jeg finder linker til sider der ikke findes mere eller

Jeg ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre, men du kan muligvis
registrere dig som bruger på www.myqtek.com og se, hvad der er af
muligheder. Ellers kig lidt i forum på XDA-developers.com

Fra : Ivar

Dato : 30-03-08 15:24

Lars skrev:

> Jeg ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre

Hvis QTEK ikke har noget til det, er det nok tvivlsomt.
Windows-CE brugere ikke drivere på samme måde, som vi kender fra
Windows til pc'er. Windows til PDA'er og telefoner er tilpasset
den aktuelle hardware. Men kan derfor ikke købe en standard
version af Windows-CE, som man kan lægge på enhver telefon.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/