Nokia 6300 / Bluetooth headset / falder ud~
Fra : Visbjerg

Dato : 27-03-08 19:21

Har en Nokia 6300 som periodisk virker rigtigt skidt med mit Plantronics
headset. Bedst som jeg er midt i en samtale klager modtageren over at jeg
falder ud eller bliver "hakket" i stykker. Jeg oplever ikke det samme som
modtageren, så det er svært for mig præcist at vide hvornår det sker.

To af mine kollegaer har oplevet det samme med andre mærker headset og
software opdateringer (ver 5.50) har heller ikke hjulpet.

Er dette et generelt Nokia 6300 problem?

Jakob

Fra : Jubii

Dato : 27-03-08 21:58

Visbjerg wrote:
> [...]
> software opdateringer (ver 5.50) har heller ikke hjulpet.
>
> Er dette et generelt Nokia 6300 problem?

Jeg har en nokia 6280 og et Logitech Traveler BT headset som jeg har sendt til service fordi
jeg oplever det samme plus at volumen ikke er særlig høj hos modtageren. Jeg ser problemet at
headsettet sidder oppe ved øret og med en superkort mic.arm som slutter 3-4 cm. fra munden.
Jeg tror det er et headset fejl og ikke mobilen for den er jo på samme sted hele tiden og
bevæger man sig ikke skulle forbindelsen til nettet være den samme.

Fra : Lars B

Dato : 28-03-08 08:54

On 27 Mar., 21:57, "Jubii" <gruntsa...@jubii.dk> wrote:

> [...]
> bevæger man sig ikke skulle forbindelsen til nettet være den samme.

Kære Begge 2.
jeg har ca. 30 af disse nokia telefoner, og jeg har både Nokia og
andre headset til disse telefoner.
90% har den sammen fejl, jeg har sendt 2 stk til rep. med en meget
detaljeret fejlbeskrivelse, og dette har gjort at de har skiftet
bluetooth enheden i telefonen, og der har ikke været nogen fejl efter
dette, jeg har sat i værk at disse telefoner bliver sendt til rep. af
denne enhed.

Fra : Jubii

Dato : 28-03-08 16:21

Lars B wrote:
> [...]
> bluetooth enheden i telefonen, og der har ikke været nogen fejl efter
> dette, jeg har sat i værk at disse telefoner bliver sendt til rep. af

Det koster vel en slat, når mobilen er over 2 år gammel?

Fra : Allan Knaap

Dato : 01-04-08 11:04

"Lars B" <lars@bo-ma.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

bluetooth enheden i telefonen, og der har ikke været nogen fejl efter
dette, jeg har sat i værk at disse telefoner bliver sendt til rep. af

Vil det sige at de problemer med at få BT headsets til at virke med bl.a.
Nokia 6300 kan løses ved at udskifte BT enheden i mobil telefonen?

Allan Knaap