TDC bliver dyrere
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-03-08 14:03

Prisen for opkald TDC ændrer sig:

http://www.jv.dk/artikel/370603

Betyder det at man kan opsige sit abonnement hos TDC (har købt en N95)?

Jeg gjorde noget tilsvarende ved 3 for et års tid siden med en N75 - det var
vist pga. stigende priser/ændringer i prispolitiken?

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Søren Blom

Dato : 27-03-08 16:50

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev
> [...]
>
> Jeg gjorde noget tilsvarende ved 3 for et års tid siden med en N75 - det
> var vist pga. stigende priser/ændringer i prispolitiken?

Hvis du nu læste det hele, så vilel du opdage at det kun drejer sig om
Fastnet abbonnemter.

Du kan altid opsige dit abonnemt hos TDC, det er kun et spørgsmål om at
betale sig ud af bindingsperioden.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom