Se imeikode på en Nokia 6230i
Fra : Autocadster

Dato : 27-03-08 12:40

Hvad taster man for at få imeikoden frem på en nokia 6230i ?

Og kan man bruge Gratis Nokia SIM Unlock med Code Calculator til den ?

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Autocadster

Dato : 27-03-08 13:04

Autocadster udtrykte præcist:
> Hvad taster man for at få imeikoden frem på en nokia 6230i ?

> Og kan man bruge Gratis Nokia SIM Unlock med Code Calculator til den ?

Det kan man så ikke, er der noget alternativ ?

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Johannes

Dato : 27-03-08 22:28

Du kan sagtens bruge calc til den, da 6230i er en DCT4 series, så du kan
sagtens bruge en udregner til den..

Du kan unlocker med denne online code calculator her:
http://unlock.nokiafree.org/

1. Er telefonen virkelig låst?
(Skal sige "Telefon-begrænsning er slået til" når nyt simkort bliver sat
i)

2. IMEI finder du ved at taste *#06#

3. Vælg så det teleselskab telefonen er *låst* til! - altså det den blev
købt med..

4. GEN=New Griffin (Bruges på nye versioner)

5. Nokia 6230(i er ligemeget)

6. Indtast så KUN+7# koden - den åbner nemlig alle låse på en gang..
(feks #pw+123412323232323+7#)

7. "Telefon begrænsning er slået fra" skrives, og den genstarter=låst op.
Forkert kode=du har ikke skrevet de rigtige oplysninger ind i
calculatoren
Andet=for mange forsøg, kun kabel kan unlocke den..

Husk du har kun 3 eller 5 forsøg - så gør det rigtigt første gang!

Ellers så findes der programmer feks her:
http://www.unlockme.co.uk/dct4free.html

--
Med Venlig Hilsen
Johannes

Fra : Autocadster

Dato : 28-03-08 19:53

Johannes:
> [...]

> Husk du har kun 3 eller 5 forsøg - så gør det rigtigt første gang!

> Ellers så findes der programmer feks her:

Tak for hjælpen...

Har prøvet det i dag og fik 5 forskellige koder, men ikke en virkede :/

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Johannes

Dato : 01-04-08 22:50

> Har prøvet det i dag og fik 5 forskellige koder, men ikke en virkede :/
Ja, derfor jeg kun sagde at du skulle bruge kode 7 - *en gang* - den åbner
nemlig alle låse på en gang,
hvis den er udregnet ud fra rigtige oplysninger.

Men siden den ikke virkede har du forkerte oplysninger om hvilket
teleselskab den var låst til,
eller indtastet noget forkert..

Prøv at finde en unlocker, de kan stadig låse den op med kabel for 50-200
dkk.

--
Med Venlig Hilsen
Johannes

Fra : Per Jensen

Dato : 27-03-08 13:07

Autocadster skrev:
> Hvad taster man for at få imeikoden frem på en nokia 6230i ?
>
> Og kan man bruge Gratis Nokia SIM Unlock med Code Calculator til den ?

Som altid: *#06#

Det er en del af GSM-standarden at den skal opføre sig sådan.

// Per.

Fra : Autocadster

Dato : 27-03-08 13:48

Per Jensen har bragt dette til verden:

> Som altid: *#06#

> Det er en del af GSM-standarden at den skal opføre sig sådan.

Findes der et program der kan låse den op ?

--
Venligst
Autocadster / 2620