Tomtom, GPS og HTC P6500
Fra : Jan Eliasen

Dato : 26-03-08 22:47

Hejsa

Jeg har kig på HTC P6500, der skulle komme en af dagene. Den har
indbygget GPS i følge nogle steder på nettet, hvor jeg kan finde den.
Jeg så lige en post i en anden tråd om N95, at TomTom ikke kunne bruge
N95's indbyggede GPS. Er der samme begrænsninger med HTC P6500s
indbyggede GPS?

Hvordan undersøger man den slags?

Tak.

--
eliasen, representing himself and not the company he works for.

Private blog: http://blog.eliasen.dk

Private email: jan@eliasen.dk

Fra : Kim

Dato : 27-03-08 00:37

"Jan Eliasen" <eliasen@nospam.nospam> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg så lige en post i en anden tråd om N95, at TomTom ikke kunne bruge
> N95's indbyggede GPS. Er der samme begrænsninger med HTC P6500s

Man spørger i dk.teknik.satellit.navigation, for der
sidder navigations-nørderne. Alternativt på
www.tomtom-user.dk

Mvh, Kim