Problemer med bluetooth på N95 og bærbar
Fra : 7C

Dato : 26-03-08 12:28

Jeg har forsøgt at lege lidt med at få min N95 til at snakke sammen med min
laptop, men jeg nu får jeg en besked hver gang jeg tænder min laptop. Der
står "Windows skal installere driversoftware til Bluetooth Peripheral
device" Hvad betyder det helt præcist?
Jeg har installeret den cd der fulgte med telefonen.

Vh.

Søren

Fra : [6400] Anders

Dato : 26-03-08 14:12

Det er en driver der skal styre bluetooth enheden, som der mangler at blive
installeret...
Har du ikke en, så kan den måske findes på nettet.

Fra : 7C

Dato : 26-03-08 15:00

"[6400] Anders" <snotfanet@snotfanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en driver der skal styre bluetooth enheden, som der mangler at
> blive installeret...
> Har du ikke en, så kan den måske findes på nettet.

Hvad er det helt præcist for en driver jeg skal lede efter. Er lidt på dybt
vand her.

Vh.

Søren

Fra : [6400] Anders

Dato : 26-03-08 19:01

Har du ikke fået en driver med til din bluetooth ?
Hvis du ikke har det, så er du lidt temmeligt meget på herrens mark !