Bedste mobil (gps. 3mb+kamera, wifi etc)
Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 25-03-08 20:14

Hej,

jeg skal til at have en ny forretningsmobil. Den skal gerne indeholde GPS,
et godt kamera (3mb+), gerne wifi etc.

er der andre ting, som kunne være gavnlige i en mobil ?

den skal ikke fylde en krig. har kort kigget på Nokia N95 og HTC TyTN II.

er der andre muligheder - som jeg har overset ?

mvh
Jørgen

Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 25-03-08 20:46

Det lader til at N95 har A-GPS - som faktisk downloader data via
dataabonnemet ?

Må være rimelig dyrt i brug ??

Kan man installere andre GPS programmer - f.eks. TomTom, Garmin ?

- jørgen

Fra : Kim

Dato : 25-03-08 20:57

"Jorgen [DK/2200]" <nyhedsgruppe_vaek@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Kan man installere andre GPS programmer - f.eks. TomTom, Garmin ?

Jo, du kan sagtens bruge Tomtom på N95, MEN den kan IKKE
bruge N95's indbyggede GPS, så der skal en extern GPS til. Og så går
fidusen lidt af N95...

Mvh, Kim

Fra : Hr. Poulsen

Dato : 26-03-08 23:35

"Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>
> Jo, du kan sagtens bruge Tomtom på N95, MEN den kan IKKE
> bruge N95's indbyggede GPS, så der skal en extern GPS til. Og så går

Har en Nokia N95 8 Gb og den har fået GPS programmet Navigon installeret ..
Virker super..

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-08 08:45

, Kim

> Har en Nokia N95 8 Gb og den har fået GPS programmet Navigon installeret
> ..
> Virker super..
Bruger du en ekstern GPS antenne ? Koster det datatrafik at bruge Navigon ?

mvh
Jørgen

Fra : Hr. Poulsen

Dato : 28-03-08 05:53

"Jorgen [DK/2600]" <denblaa_gmail_com> skrev i en meddelelse
>, Kim

> Bruger du en ekstern GPS antenne ? Koster det datatrafik at bruge Navigon
> [...]

Ingen ekstern antenne.
Fandt et lille link til et forum:
http://mobildebat.dk/archive/index.php/t-106967.html

Fra : Nyheder

Dato : 26-03-08 14:53

> jeg skal til at have en ny forretningsmobil. Den skal gerne indeholde GPS,
> et godt kamera (3mb+), gerne wifi etc.

Har du set på HTC P3300. Jeg har den og synes den er god. Kaneraet er
godt men ikke 3 mpic.

Sten

Fra : Snakee

Dato : 26-03-08 23:30

Jorgen [DK/2200] skrev:

> er der andre muligheder - som jeg har overset ?

Nokia E90 - Kanon communicator.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : Hr. Poulsen

Dato : 26-03-08 23:36

"Jorgen [DK/2200]" <nyhedsgruppe_vaek@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> den skal ikke fylde en krig. har kort kigget på Nokia N95 og HTC TyTN II.
>
> er der andre muligheder - som jeg har overset ?

Køb en Nokia N95 8 Gb ikke Nokia N95..
Stor forskel både i ydelse men også kvalitet.