tale ad libitum
Fra : Brother Tuck

Dato : 21-03-08 15:39

Mener at have hørt noget om at Telia tilbyder fri tale til erhverv.Jeg kan
desværre ikke rigtig finde noget.
Hvem kender til det ?

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-03-08 16:09

Brother Tuck skrev den 21-03-2008 15:38:
> Mener at have hørt noget om at Telia tilbyder fri tale til erhverv.Jeg kan
> desværre ikke rigtig finde noget.
> Hvem kender til det ?

http://telia.dk/erhverv/produkter/mobil/abb/businesson/priser/

Alternativ: Mobiz/Probiz-løsning med fri snak mellem de tilsluttede
telefoner.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : snuden

Dato : 21-03-08 16:25

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://telia.dk/erhverv/produkter/mobil/abb/businesson/priser/

Altså samme pris som privatkunder betaler (incl. moms)

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-03-08 19:46

snuden skrev den 21-03-2008 16:25:
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Altså samme pris som privatkunder betaler (incl. moms)

ja Og din pointe er?