Happiimobil på lånt tid eller?
Fra : snuden

Dato : 21-03-08 12:34

Jeg har lige tilmeldt mig Happiimobil maxii. Jeg synes det er så latterligt
billigt, at jeg ikke kan tro det er priser der kan fortsætte. 100 kr i
abonnement om måneden og 10 ØRE pr minut, sekundafregnet vel at mærke. INGEN
opkaldsafgift. Og så bruger de TDC`s net for at sætte prikken over i`et

Er jeg den eneste der synes det er mistænkeligt billigt?

Snuden

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 21-03-08 13:18

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article965980.ece
http://epn.dk/teknologi/tele/article1240021.ece

--
ad

Fra : P.

Dato : 21-03-08 15:08

Hej.

Det er samme pris vi giver hos Unotel.
- der får vi så yderligere 20 min pr md. gratis imellem familiens telefoner.

og så lige 10 øre pr. SMS

Faktisk er det noget billigere på vores abonnement at benytte mobiltelefoner
hos Unotel, end det er at benytte fastnet (IP) telefonen.

P.

Fra : snuden

Dato : 21-03-08 16:04

"P." <p@1234.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Det er samme pris vi giver hos Unotel.
> - der får vi så yderligere 20 min pr md. gratis imellem familiens
> telefoner.
>
> og så lige 10 øre pr. SMS

Der er da opkaldsafgift hos unotel! Og du kan vist ikke ringe for 10 øre pr
minut til alle net....

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 16:13

> Der er da opkaldsafgift hos unotel! Og du kan vist ikke ringe for 10 øre
> pr minut til alle net....

Jo med familie hos unotel, giver vi 10 øre uden sekund afregnet, og nej det
er ikke til alle net da det er gratis til andre unotel kunder (200 minuter
om måneden) men alle andre 10 øre sekund afregnet uden opkaldsafgift.

Mvh Ove

Fra : P.

Dato : 21-03-08 16:19

Hej.

> [...]
> det er ikke til alle net da det er gratis til andre unotel kunder (200
> minuter om måneden) men alle andre 10 øre sekund afregnet uden

Nemlig !

Og undskyld iøvrigt, at der røg et nul "0" af i mit første indlæg, der
skulle nemlig rigtignok have stået 200 minutter og ikke 20 minutter.

P.

Fra : P.

Dato : 21-03-08 16:27

Hej igen.

Men det er ikke 200 min gratis til alle andre unotel-kunder som du skriver,
kun til telefoner i familien:

Fra Unotel´s prisliste:
"Inkl. 200 gratis min. mellem familiens telefoner pr. mobil"

P.

Fra : P.

Dato : 21-03-08 16:23

Hej.

> - der får vi så yderligere 20 min pr md.

Det er selvfølgelig 200 minutter, ikke 20 minutter...

Klip fra Unotel:
"Inkl. 200 gratis min. mellem familiens telefoner pr. mobil"

http://www.unotel.dk/prisoversigt/?type=familie&action=expand#familie

P.

Fra : Snakee

Dato : 25-03-08 00:42

snuden skrev:

> Er jeg den eneste der synes det er mistænkeligt billigt?

Jeg synes nu ikke det lyder så billigt igen. Jeg kan snakke meget hos
Telmore, der også benytter TDC, for de 100 kr du smider væk på et abb.
hver måned men det kommer jo også an på hvor meget man snakker. Telmore
sekundafregner også hvis man vælger "kort tale". Kan godt se at 10 øre
er billigt pr minut men du smider jo også 100 kr hver måned uanset om du
tringer en time eller 1 sekund.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare