Spørgsmål vedr. playliste og mappe indstil~
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 18-03-08 13:07

Hej

Jeg har en Samsung SGH-U600.

Jeg kan overføre musik (MP3) til denne via USB kabel og deres suite.
Jeg har isat et 2 Gb Micro SD kort.

Jeg kan ligge musik på hhv. telefon og kort.
Men jeg kan ikke få min afspiller til at bruge andet end telefonen hukommelse.

F.eks. - Jeg vil gerne have en masse musik numre på mit CD kort.
Jeg vil gerne kunne lave en afspilningsliste og sige "Afspil via Bluetooth".
Jeg har nemlig et Bluetooth headset til min styrthjelm til min MC.

Jeg kan gøre det for de numre, som er gemt på telefonen. Men ikke dem som er gemt på kortet.

Faktisk kan jeg ikke få telefonen til, at bruge kortet til musik som standard.
Jeg har også en Nokia. Her kan jeg simpelthen vælge, hvor min musik mappe er.

Kan nogle hjælpe?

Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : Preben Kaas

Dato : 04-04-08 14:19

On Tue, 18 Mar 2008 13:07:18 +0100, Michael Vilhelmsen
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> wrote:

> [...]
>Jeg har også en Nokia. Her kan jeg simpelthen vælge, hvor min musik mappe er.

Hej Michael

Fik du nogensinde løst dit problem med afspilningsliste fra
hukommelseskort?
Hvis ikke, så har jeg fundet løsningen!

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx
www.prebenkaas.dk

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 07-04-08 07:37

> Hej Michael
>
> Fik du nogensinde løst dit problem med afspilningsliste fra
> hukommelseskort?
> Hvis ikke, så har jeg fundet løsningen!

Jeg fik aldrg problemet løst.
Faktisk er det min far der har problemet.
Men han er så utålmodig, at han nu har købt en anden telefon ... ;)

Anyway - Jeg vil da gerne vide, hvad løsningen er.

Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Preben Kaas

Dato : 07-04-08 08:41

On Mon, 07 Apr 2008 08:36:31 +0200, Michael Vilhelmsen

> [...]
>Men han er så utålmodig, at han nu har købt en anden telefon ... ;)
>
>Anyway - Jeg vil da gerne vide, hvad løsningen er.

Hej Michael
Skam at vi ikke fik det klaret inden din far måtte købe nyt, for
løsningen er ganske enkel:

Hukommelseskortet skal formateres i telefonen, så virker det.

På min U600 gør det ihvertfald.

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx
www.prebenkaas.dk

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 07-04-08 12:55

Preben Kaas wrote :

> Hej Michael
> Skam at vi ikke fik det klaret inden din far måtte købe nyt, for
> løsningen er ganske enkel:
>
> Hukommelseskortet skal formateres i telefonen, så virker det.

Godt at det virkede for dig.
For det gjorde det nemlig ikke for min far og mig.
Jeg tror, at kortet er formateret ... hm ...10gange i telefon, og mindst ligeså mange gange på den bærbare.

Men pyt - Min far må jo have penge nok

Fra : Preben Kaas

Dato : 07-04-08 16:45

On Mon, 07 Apr 2008 13:54:33 +0200, Michael Vilhelmsen
> [...]

>Jeg tror, at kortet er formateret ... hm ...10gange i telefon, og mindst ligeså mange gange på den bærbare.

Mærkeligt.
Jeg fik det at vide af Samsung hotline og efter formatering i tlf.
virkede det fint med de første 2 albums.
Forsøgte senere at lægge mere musik ind, men først efter en gang sluk
og tænd af telefon kunne jeg lave afspilningslister på disse.
Har netop lagt 4 nye albums ind her i eftermiddag og det funker bare.

Hvis din far har for mange er min konto altid åben for indskud.

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx
www.prebenkaas.dk

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 08-04-08 08:08

Preben Kaas expressed precisely :

> [...]
> Har netop lagt 4 nye albums ind her i eftermiddag og det funker bare.
>
> Hvis din far har for mange er min konto altid åben for indskud.

Jeg prøver det skulle lige en gang til ...

Så er jeg sikker i min sag.

Da vi sad og rodede med det, var jeg ved at blive sindsyg, og husker måske ikke korrekt fremgangsmåden for hver eneste gang.