erfaringer med Sony E. K800i ??
Fra : Preben Kaas

Dato : 17-03-08 22:31

Mit barnebarn ønsker sig subj. til sin fødselsdag.
Nogen som har gode eller dårlige erfaringer med denne mobil??

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx
www.prebenkaas.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 17-03-08 22:43

Preben Kaas <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> skrev :

>Mit barnebarn ønsker sig subj. til sin fødselsdag.
>Nogen som har gode eller dårlige erfaringer med denne mobil??

Dod telefon og godt kamera, men har du mulighed for det, så vælg
efterfølgeren K810i.

Der er et par småsforskelle, bl.a. er kameraets objektiv
placeret bedre på telefonen og der er track-id.
--
Kerim

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-08 08:37

Hej

Jeg har haft en det sidste års tid og det har helt klart været min bedste
telefon nogensinde. Følelse af god kvalitet, lækkert design, god som mp3 og
radio og et godt kamera - hvor lukkeren dog er lidt uheldigt placeret. Jeg
ville også gå efter afløseren K810, der stort set er den samme telefon, men
bare lidt fixere på et par punkter.

Mvh Martin

Fra : Preben Kaas

Dato : 18-03-08 16:34