3 oplåsningskode. UMULIGT!
Fra : Johannes

Dato : 15-03-08 01:01

Hej,

Hvordan får man en mobiltelefon fra 3 låst op?

Har nemlig købt en Nokia 6280 3 telefon brugt, og kan IKKE få den låst op
hos dem
ligemeget hvad jeg gør.
Har ringet og snakket med "kundeservice"+en robot , emailet, sent brev med
tro
og love erklæring+billeder på at jeg har købt den til brugtmarkedspris ..
umuligt.

Svarer tilbage det gør 3 heller IKKE!!

Gode ideer?

--
Med Venlig Hilsen
Johannes

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-03-08 01:08

"Johannes" <loopforever@NOSPAMgmail.com> wrote in

> Gode ideer?

Jeg endte med at gå i nærmeste 3 butik. Ingen problemer. Tog 5 minutter.

Fra : dotman

Dato : 15-03-08 08:54

"Johannes" <loopforever@NOSPAMgmail.com> skrev i meddelelsen

> Gode ideer?

Ja hold jer langt væk fra 3 og køb jeres telefoner hos Sonofon, de SIM låser
dem ikke mere.

Fra : co@ch [4130]

Dato : 15-03-08 19:10

"Johannes" <loopforever@NOSPAMgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tro
> og love erklæring+billeder på at jeg har købt den til brugtmarkedspris ..

Tag til en 3 butik og få det gjort.
Det kan være den skal sendes ind.
De kan ikke nægte at udlevere låsekoden hvis mindstekravet for abonnement er
opfyldt (typisk 6- eller 12 mdr.)
Er det før, koster det 500,- at få oplyst koden.

Jeg fik min 3 mobil oplåst uden probs.

Mvh
Bri@n

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 15-03-08 22:45

Johannes skrev:
> [...]
> tro
> og love erklæring+billeder på at jeg har købt den til brugtmarkedspris ..

Nej man køber da ikke telefoner som 3 har haft fingrene i.
/KE Kofod.