Nokia 5500 Sport, slukke ringetone på klok~
Fra : P.

Dato : 12-03-08 19:31

Hej.

Findes der til Nokia 5500s (symbian telefoner?) en plugin/software der kan
slukke for ringetonen (og også gerne vibratoren) på et bestemt tidspunkt, og
så tænde den igen på et andet tidspunkt ??

Jeg ville gerne kunne lukke af for forskellige personer uden for normal
arbejdstid....

Peter

Fra : KsNa

Dato : 12-03-08 21:24

"P." <pd@dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og så tænde den igen på et andet tidspunkt ??
>
> Jeg ville gerne kunne lukke af for forskellige personer uden for normal

Opret forskellige profiler til dine kontakter, det er beskrevet på side 57 i
i vejledningen.

Den kan også ses her
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_5500_Sport_UG_da.pdf

Mvh
Kim

Fra : P.

Dato : 13-03-08 19:40

Hej.

Jo tak for det, jeg har allerede en "kolega-gruppe", men jeg kan ikke
rigtigt se hvordan den kan gøre det automatisk på bestemte tidspunkter ??

P.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-03-08 06:09

Thu, 13 Mar 2008 19:39:40 +0100, skrev P., på 8 linier, i
<47d974ed$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

lydløs på bestemte tider

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : P.

Dato : 14-03-08 18:16

Hej.

> lydløs på bestemte tider

Ja, og ???

Jeg har fundet det software jeg var på udkik efter...
Så nu slukker telefonen for lyden og vibratoren uden for normal
arbejdstid......

P.

Fra : apollo14

Dato : 14-03-08 19:38

P. skrev:
> [...]
>
> Jeg har fundet det software jeg var på udkik efter...
> Så nu slukker telefonen for lyden og vibratoren uden for normal

Hvad hedder det så, det ville hjælpe andre i det henseende.

Fra : P.

Dato : 15-03-08 11:11

Autoprofiles