Høj ringetone
Fra : Frank

Dato : 10-03-08 20:09

Hej

Svigermor skal have ny mobil og hun er komme lidt op i alderen, så hørelsen
er ikke hvad den har været.

Hvilken mobil kan ringe højest?

Mvh
Frank

Fra : Spirit

Dato : 10-03-08 21:55

Nokia N73 er ganske god, men det er der et hav af andre der også er.
jeg har nu ikke tænkt at efterprøve 50 stk for sammenligning.
gå selv ind i en mobilfuskerforretning og hør på udvalget, hvis de gider
hjælpe dig.

((Sp

Fra : Jubii

Dato : 10-03-08 22:05

Frank wrote:
> Hej
>
> Svigermor skal have ny mobil og hun er komme lidt op i alderen, så hørelsen
> [...]

Jeg har nu ikke set en mobil specifikation hvor lydstyrken på ringesignal er nævnt. Men stort
set alle mobiler i dag har vibrator ved ringesignal, hvilket jo kræver en vis nærhed til
mobilen når den ikke bruges.

Fra : Frank

Dato : 10-03-08 22:20

Hej

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har nu ikke set en mobil specifikation hvor lydstyrken på ringesignal
> er nævnt. Men stort set alle mobiler i dag har vibrator ved ringesignal,
> hvilket jo kræver en vis nærhed til mobilen når den ikke bruges.

Nu er svingermor jo en kvinde, så mobilen ligger i tasken. En vibrator er
derfor ikke løsningen til hende....

Mvh
Frank

Fra : Jubii

Dato : 10-03-08 22:38

Frank wrote:
> Hej
>
> "Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> Nu er svingermor jo en kvinde, så mobilen ligger i tasken. En vibrator er
> derfor ikke løsningen til hende....

Kunne jeg så ikke foreslå en anden placering? F.eks. i en snor om halsen eller en hofteclips,
for kender man kvinder så ligger tasken et bestemt sted og kvinden forflytter sig rundt uden
for hørevidde til tider så selv en mobil der skriger i højen sky bliver overhørt, pakket ned i
en taske.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-03-08 00:08

Frank skrev:

> Hvilken mobil kan ringe højest?

Min SE T610 er efterhånden en gammel model, og den kan ringe
højt. Det samme kan min SE K700. Jeg tror at alle mobiler kan
ringe højt nok til én der kan høre nok til at bruge en mobil.

Find en lyd der er usædvanlig. Jeg kan anbefale denne her som jeg
selv bruger som vækkesignal.

   http://www.dieselairhorns.com/sounds/GTW%206325%20PRR%20whistle%202.mp3

--
Bertel