Er der problemer hos Unotel ??
Fra : Niels DD

Dato : 08-03-08 13:29

Hej.

Jeg kan ringe ud via Unotel, men der kan ikke ringes til mig, så siger den
"Der er i øjeblikket ingen forbindelse til telefonen".
Sætter jeg et telmore-kort i telefonen, så virker telefonen fint.

Vores andre Unotel-telefoner fungere dog fint nok.

Hvad kan jeg have overset ?

NDD

Fra : Jean

Dato : 08-03-08 13:52

Niels DD skrev:

> Hvad kan jeg have overset ?

Ikke det store. Jeg synes du skal ringe til Unotel... eller sende dem en
mail.

Mvh Jean.

Fra : BorreBoy

Dato : 08-03-08 14:08

"Niels DD" <ndd@1.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Sætter jeg et telmore-kort i telefonen, så virker telefonen fint.
>
> Vores andre Unotel-telefoner fungere dog fint nok.

Hr du evt. lavet nogle viderstillinger?

Fra : Niels DD

Dato : 08-03-08 15:48

> Hr du evt. lavet nogle viderstillinger?

Ja, jeg har, for et par uger siden, og så glemte jeg alt om det.
Jeg nåede bare ikke at få skrevet at jeg havde løst problemet før dit
indlæg.

Men tak for dit svar.

Og så ser man lige mig, der også nåede at skrive til Unotel supporten inden
jeg fandt fejlen.

(Virkelig flovt!)

NDD