SE w810i kan ikke sende MMS med Sonofon Hj~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 08-03-08 09:30

hejsa

jeg har skiftet igen over til Sonofon selvhenter
men jeg kan ikke få mms til at virke.
den sende den ikke stå bare i udbakken hele tiden.
det er nået med opsæting og jeg har hente fra sonofon og det virker ikke.
ville høre om der er andre der har det problem
og hvad har i gjort for at få¨det rette.
eller en der kan gve mig alle oplysninger så kan jeg selv skrive dem ind på
min telefon så den kommer til at virke

Thomas

Fra : Baumspieler

Dato : 08-03-08 11:33

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller en der kan gve mig alle oplysninger så kan jeg selv skrive dem ind
> på min telefon så den kommer til at virke

Ring til deres kunde service så hjælper de dig igennem

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 08-03-08 15:32

> [...]
> eller en der kan gve mig alle oplysninger så kan jeg selv skrive dem ind
> på min telefon så den kommer til at virke

Hvis du tidligere har brugt telefonen med et andet teleselskab, så sørg for
telefonen er sat til at bruge Sonofon-opsætningen som standard, slet evt.
alle de tidligere opsætninger.

Ellers kan du finde en manuel opsætning her:
http://telefonmanualer.sonofon.dk/Manual-Show.asp?manualid=1743

Husk også at du skal have 25 kr. på din Selvhenter-konto for at kunne bruge
MMS. Har du det og virker det stadig ikke kan det skyldes at dit mobilnummer
ikke er aktiveret til MMS i systemet, i så fald kan det løses ved du sender
en mail eller ringer til kundeservice

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk