Unotel MMS virker ikke
Fra : Bo

Dato : 07-03-08 17:00

Jeg har fået en MMS kompatibel mobil SonyErichsson K810i. Men selv om jeg
har fulgt anvisningerne og opsat MMS via unotel.dk (tdc's net) så får bliver
MMS beskeder liggende i udbakken og efter et stykke tid får jeg en
kommunikationsfejl.Unotel lader ikke til at have nogle gode idéer.

Kan det være mit relative gamle sim kort jeg har flyttet fra en tlf. uden
MMS, der skal udskiftes? For ellers har jeg ingen idéer til, hvorfor det
ikke skulle virke? Alt er jo installeret helt som foreskrevet.

Fra : Jean

Dato : 07-03-08 22:22

Bo skrev:
> Kan det være mit relative gamle sim kort jeg har flyttet fra en tlf. uden
> MMS, der skal udskiftes? For ellers har jeg ingen idéer til, hvorfor det
> ikke skulle virke? Alt er jo installeret helt som foreskrevet.

Det kan være APN'en på HLR'en, der er "hoppet af"... prøv at få Unotel til
at kontrollere det.

Mvh Jean.