hvilke mobiler understøtter bluetooth ster~
Fra : MtM

Dato : 07-03-08 08:42

hej gruppe

Jeg gerne købe et bluetooth stereo headset til mobiltelefonen
Men har fået at vide at min mobil (nokia 5500 sport) ikke understøtter
dette..
Men hvilke mobiler gør dette? og hvad skal man kikke efter?

Kan man finde en liste over disse mobiler på nettet et sted?

På forhånd tak
MtM

Fra : Spirit

Dato : 07-03-08 11:04

Ang Nokia, www.nokia.dk , vælg model og læs beskrivelse
her står om den understøtter bluetooth
øvrige fabrikater må du selv undersøge, lidt arbejde må du selv lave.

((Sp

Fra : MtM

Dato : 07-03-08 11:21

Hej Spirit

Tja.. nu er det ikke alle Nokia mobil telefoner, som understøtter bluetooth,
som også understøtter stereo bluetooth..
(det samme glæder vist nok også sonyerikson)

Der er ligesom derfor jeg spørger..

Hilsen MtM

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 07-03-08 22:40

"MtM" <MtM_sletdette_@email.dk> wrote in message
> Hej Spirit
>
> Tja.. nu er det ikke alle Nokia mobil telefoner, som understøtter
> bluetooth, som også understøtter stereo bluetooth..

Nej, men der står i beskrivelsen hvis de under støter stereo blutooth.

JJ

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-03-08 11:41

"MtM" <MtM_sletdette_@email.dk> wrote in news:47d0f1ff$0$89176$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> Men hvilke mobiler gør dette? og hvad skal man kikke efter?

De fleste nyere musikmobiler burde understøtte Bluetooth Stereo.

Du skal tjekke om mobilen understøtter AD2P bluetooth profilen, også kaldet
Advanced Audio Distribution Profile.

Jeg fandt denne liste fra august 2007, der dog langfra er komplet:

http://www.robertwebbe.nl/A2DP.html

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-03-08 11:53

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in

> Du skal tjekke om mobilen understøtter AD2P bluetooth profilen,

Arrrgh... sdavefjel... A2DP.