Er det muligt at bruge et Bibob simkort i ~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-03-08 22:29

Hey...

Jeg har et 3 data abb. til 299,- pr. måned som jeg egentlig ikke bruger,
og da jeg ville sige det op, foreslog 3, at jeg blot kunne ryge på et 0
kr. abb. og blot betale for forbrug (10 pr. mb).

Vil det være muligt at bestille et Bibob abb. og bruge deres simkort i
det modem jeg har fra 3 ?

Jeg ringer på nuværende tidspunkt bare op til *99#

Nogle med erfaringer ?

Mvh

Kim

Fra : Lasse Jensen

Dato : 06-03-08 22:34

Kim Jørgensen wrote:

> [...]
> det modem jeg har fra 3 ?
>
> Jeg ringer på nuværende tidspunkt bare op til *99#

Uden at vide det med sikkerhed vil jeg mene ja. Modemmet er jo bare en
telefon uden display og tastatur. Og forbindelsen GPRS over det netværk der
nu er tilgængeligt. Det eneste problem jeg kan komme på er hvis modemmet er
låst til 3's netværk.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-03-08 22:50

Lasse Jensen skrev:

> [...]
> nu er tilgængeligt. Det eneste problem jeg kan komme på er hvis modemmet er

Jeg tænkte også blot at det er en "dum telefon", men om det evt. er
låst, er sgu en god pointe.

Jeg håber der er nogle der kender lidt til det.

Mvh

Kim

Fra : BorreBoy

Dato : 07-03-08 08:05

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg tænkte også blot at det er en "dum telefon", men om det evt. er låst,
> er sgu en god pointe.
>
> Jeg håber der er nogle der kender lidt til det.

Det er sandsynligvis låst. Jeg har i hvert fald set flere, som var låst. Har
du været kunde i mere end 6 måneder, kan du få det låst op som en telefon.
Så kan du bruge Bibob, Happii, Telmore, Unotel eller hvad du ønsker.

Fra : Studo

Dato : 07-03-08 09:16

On Thu, 06 Mar 2008 22:50:02 +0100, Kim Jørgensen wrote:

> Jeg tænkte også blot at det er en "dum telefon", men om det evt. er
> låst, er sgu en god pointe.
>
> Jeg håber der er nogle der kender lidt til det.
BiBob samarbejder jo med 3 mht netabonnement, så der er nok en god
chance. Men forhør dig ad, har du Bibob i forvejen kunne du jo spørge på
telesnak.dk