Modtage ringetoner?
Fra : Annette

Dato : 06-03-08 20:49

Hej i gruppen.

Jeg har ingen forstand på mobiler, så:

Kan jeg modtage ringetoner på min Nokia 1200?
Hvis jeg kan, hvordan får jeg den så til det?

Annette

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-03-08 23:53

Annette skrev:

> Kan jeg modtage ringetoner på min Nokia 1200?
> Hvis jeg kan, hvordan får jeg den så til det?

Jeg plejer at bruge bluetooth mellem mine mobiler til at overføre fra fon
til fon.
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-03-08 18:15

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> skrev :

>Jeg plejer at bruge bluetooth mellem mine mobiler til at overføre fra fon
>til fon.

Det kræver jo så, at telefonen har blåtand og det har Nokia 1200
ikke.

Iflg. Nokias hjemmeside, så kan de modtages på sms.
--
Kerim

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-03-08 20:20

Kerim Ellentoft skrev:

> Det kræver jo så, at telefonen har blåtand og det har Nokia 1200
> ikke.

Nå okay - er bedre vant.

Fra : Annette

Dato : 07-03-08 20:34

> [...]
> ikke.
>
> Iflg. Nokias hjemmeside, så kan de modtages på sms.

Ok. tak for hjælpen.

Annette