Billigste abbo til en telefon, der næsten ~
Fra : Trofast

Dato : 06-03-08 15:29

Hej,

Skal bruge et mobiltelefon abbonement, der skal koste så lidt som muligt i
kvartalsafgift(eller hvad det nu bliver). Men det må ikke være en
taletidskort ting, da jeg jeg vil ud og købe nyt kort hver 6. måned, når jeg
alligevel ikke bruger selve telefon-tiden.

Mht. selve minuttaksterne er det ikke så vigtigt, da telefonen, som sagt,
næsten ikke vil blive brugt.

Nogle forslag?

Jeg har en ulåst tlf. til det.

Fra : Mads

Dato : 06-03-08 16:08

On Thu, 6 Mar 2008 15:28:59 +0100, "Trofast"
<jkljljklj@kljdkljdlkjk.com> wrote:

> [...]
>alligevel ikke bruger selve telefon-tiden.
>
>Mht. selve minuttaksterne er det ikke så vigtigt, da telefonen, som sagt,

Jeg har et Telia Go til 32 kr om måneden, plus forbrug.
Det er det billigste jeg har kunnet finde.

mvh Mads

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-03-08 16:25

Trofast skrev:

> Skal bruge et mobiltelefon abbonement, der skal koste så lidt som muligt i
> kvartalsafgift(eller hvad det nu bliver).

Jeg bruger Telmore både til min aktive og min passive mobil. Den
passive koster 7,50 kr. om måneden medmindre jeg ringer med den
for over 50 kr.

--
Bertel

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-03-08 16:45

On Thu, 6 Mar 2008 15:28:59 +0100, "Trofast"
<jkljljklj@kljdkljdlkjk.com> wrote:

>Nogle forslag?

Har du fastnet eller bredbånd hos TDC er Duet Mini er mulighed: Intet
abonnement, tale 95 øre/min sms 25 øre/stk. Og telefonen kan bruges i
udlandet....

<mlr>

Fra : Jubii

Dato : 06-03-08 18:31

Trofast wrote:
> [...]
> alligevel ikke bruger selve telefon-tiden.
>
> Mht. selve minuttaksterne er det ikke så vigtigt, da telefonen, som sagt,

Køb et sim-kort til CBB mobil.
Den jag har, på en gammel nokia, er abb. fri og tankes op via menuen "cbb mobil".
http://www.cbb.dk/cms.ashx/bliv-kunde/cbb-sekund-eller-minut.html

Og den gamle mobil ligger der bare og bruges stort set ikke. En gang imellem for test af de
andre telefoner.
Og nu kan jeg ikke finde opladeren, så den ryger i farligt affald en dag.

Fra : Jubii

Dato : 07-03-08 18:15

Jubii wrote:

> Køb et sim-kort til CBB mobil.
> Den jag har, på en gammel nokia, er abb. fri og tankes op via menuen "cbb
> mobil". http://www.cbb.dk/cms.ashx/bliv-kunde/cbb-sekund-eller-minut.html

Måske er denne billigere?
http://privat.tdc.dk/mobil/abonnementer/simply/

Fra : Leif Neland

Dato : 09-03-08 11:47

Jubii skrev:

> Køb et sim-kort til CBB mobil.
> Den jag har, på en gammel nokia, er abb. fri og tankes op via menuen "cbb mobil".
> http://www.cbb.dk/cms.ashx/bliv-kunde/cbb-sekund-eller-minut.html

Dog skal man med CBB indbetale 25kr på een gamg i løbet af en periode,
vistnok 9-12 mdr.

Det blev jeg brændt af, da begrænser børnenes forbrug til 5 kr i døgnet
ved automatisk (et script), at sætte 1 kr ind på kontoen, hvis saldo er
under 25kr, Dette script kører så 5 gange i døgnet.

Leif

Fra : Jubii

Dato : 09-03-08 12:32

Leif Neland wrote:

> [...]
> ved automatisk (et script), at sætte 1 kr ind på kontoen, hvis saldo er
> under 25kr, Dette script kører så 5 gange i døgnet.

Ikke noget jeg kender til, men udbyderne ændrer nok sine abb. hele tiden, går den så går den
princippet.
Jeg betaler for forbrug indtil det indbetalte beløb til samtaler, sms, og mms er opbrugt og
vælger selv om jeg vil optanke mere. Jeg kører stadig på det beløb der gik til køb af simkortet
og den samtaletid/beløb der reklameresdes med dengang.

Fra : Michael Lund Milo

Dato : 06-03-08 19:32

"Trofast" <jkljljklj@kljdkljdlkjk.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> taletidskort ting, da jeg jeg vil ud og købe nyt kort hver 6. måned, når
> jeg alligevel ikke bruger selve telefon-tiden.

Sonofon Base:

http://www.sonofon.dk/privat/abonnementer/tale/lavt_forbrug/base/index.aspx

0 kr. i abbonement, hvis du betaler via BetalingsService, 99 øre pr. minut
og 20 øre pr. sms

Mvh.

Michael Lund Milo

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 06-03-08 22:20

> [...]

>alligevel ikke bruger selve telefon-tiden.
>
>Mht. selve minuttaksterne er det ikke så vigtigt, da telefonen, som sagt,

Der er vist ikke nævnt TDC Click endnu?
http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=f5_p_mob_ab_cl

Hvis der slet ikke er forbrug i en måned, koster det 10 Kr.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-03-08 23:50

Trofast skrev:

> Nogle forslag?

UnoTel.

Min. én sms pr. md. holder abb. i gang.

Bliver fonen ikke brugt i løbet af en md. er det vist 10 kr. pr md.

Sms kan evt. sendes fra Unotels hp.
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/