Hvilket mobil
Fra : ___P.Sir

Dato : 06-03-08 11:38

Jeg er træt af min IPOD - bruger for meget batteri. Overvejer købe Sony mp3,
men da jeg også står for at skifte mobilos ud snart kom jeg til at tænke på,
om jeg i stedet skulle slå de to ting sammen og købe en af de meget
opreklamerede f.eks. SE modeller med walkman osv.? Har jo mulighed for at
sætte f.eks. 4 gb kort ekstra i, så det rækker - men hvad med kvaliteten af
musikdelen i disse telefoner? Står de mål med f.eks. Ipod og lign.? Og hvad
med i flyet? Kan man tænde kun for musikdelen i et fly, hvor man jo ikke må
tænde telefondelen?
Søren

Fra : simon

Dato : 06-03-08 11:46

___P.Sir skrev:
> [...]
> med i flyet? Kan man tænde kun for musikdelen i et fly, hvor man jo ikke må

Hej.
Jeg har en SE W880i, som jeg er meget glad for.
Den har en fantastisk god lyd, og man skulle kunne sætte et
4 gb m2 kort i den, efter hvad der er skrevet her i gruppen.
Har også en god equalizer med DBB-funktion.
Når den tændes, kan man vælge fly-mode eller normal, så det
skulle ikke være noget problem at bruge den i et fly.
Den er meget tynd, kun 0,9 cm.
Det eneste minus er, efter min mening, at den ikke har FM-radio.
mvh
simon

Fra : Anders

Dato : 06-03-08 13:56

SE har lige langseret en opgraderet udgave af deres W880i.

Den hedder W890i, og den kan stortset det samme som forgængeren,
bortset fra at, W890i'eren har radio i, og 2 GB ram, og 3.2mp kamera.

Radio var noget af det der manglede i W880i'eren, og kameraet var heller
ikke for godt - var 2mp.