Ønsker anbefaling af taletidskort?
Fra : Bullerbasse

Dato : 05-03-08 14:57

Jeg skal bruge et SIM kort med nummer på, men vil ikke registreres med CPR
nummer og adresse, da jeg vil være anonym.
Hvem har det bedste produkt til prisen?

Oplys gerne om opkaldsafgift, samtalepris, SMS pris, løbetid på kortet,
oprettelsespris og/eller hvor meget samtale der er på kortet til prisen når
man køber det.

Kort og godt - det pt bedste produkt til prisen?

Fra : Spirit

Dato : 05-03-08 16:52

Du kan selv gøre et stykke arbejde...
ingen kender dine behov andre end dig selv.
http://www.telepristjek.dk/calculation.datainput.asp

((Sp

Fra : Leif Neland

Dato : 05-03-08 23:43

Bullerbasse skrev:
> Jeg skal bruge et SIM kort med nummer på, men vil ikke registreres med CPR
> nummer og adresse, da jeg vil være anonym.

Er det overhovedet muligt mere?

<text mode="insulting">
Det bedste bud er vist den døgnkiosk, hvor du også køber billige
2-liters cola'er

Hvis du blot ønsker at lave almindeligt telefonfis, er det jo nok at få
hemmeligt nummer.

Ellers kan politiet jo alligevel sandsynliggøre at det er din telefon,
ved at når de aflytter dine samtaler med de øvrige bandemedlemmer, eller
fordi du har telefonen på dig, når du bliver pågrebet.
</text>

Seriøst, har en lovlydig person brug for en helt anonym telefon, er
hemmeligt nummer ikke nok?

Leif