Rensning af joystick?
Fra : Prikke

Dato : 03-03-08 09:00

Hvordan afmonterer keg frontcoveret på min SE k800i, så jeg kan komme
til at sprøjte noget kontaktspray i joysticket?

m.v.h.
Per

Fra : Niels DD

Dato : 03-03-08 18:04
Fra : Niels DD

Dato : 03-03-08 18:05

Ikke at jeg kan anbefale at skille den ad selv!
Min K810 døde ihvertfald.

NDD

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-03-08 09:16

Prikke skrev:

> Hvordan afmonterer keg frontcoveret på min SE k800i, så jeg kan komme
> til at sprøjte noget kontaktspray i joysticket?

På min W800 skilte jeg ikke noget ad.
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Prikke

Dato : 04-03-08 07:28

On 4 Mar., 09:15, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> På min W800 skilte jeg ikke noget ad.
> --
>              Med venlig hilsen
>                        Hanshttp://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Hvordan gjorde du så - sprøjtede du kontaktspray ned ved joystickét?
m.v.h.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-03-08 23:33

Prikke skrev:

> Hvordan gjorde du så - sprøjtede du kontaktspray ned ved joystickét?
> m.v.h.

Ja (WD40 dog) - og bagefter blæste jeg rent med trykluft.

Virker stadig efter et år eller 1½.

Fra : MOBILFIX

Dato : 05-03-08 08:45

> Ja (WD40 dog) - og bagefter blæste jeg rent med trykluft.

Man kunne også sprøjte noget "turbo olie" ned til joystick, og håbe på at
det kommer til at køre stærkere, smiler
Hvorfor ikke bare benytte sig af SE garanti. (med mindre det skyldes
væskeskade). Det er en simpel opperation, og så har man fortsat garanti på
telefonen
/ steff

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-03-08 09:37

MOBILFIX skrev:

> Hvorfor ikke bare benytte sig af SE garanti. (med mindre det skyldes
> væskeskade). Det er en simpel opperation, og så har man fortsat
> garanti på telefonen

Man skal undvære telefonen - dengang havde jeg kun den samme i dén kvalitet.

Får man et lignende joystik i må man formode at problemerne gentager sig -
dette har ikke været tilfældet efter min 5-minutters operation.