Unotel support lørdag / søndag?
Fra : Bo

Dato : 01-03-08 14:49

Fik en mail om at automatisk optankning var mislykkedes hos Unotel. Og nu
fremgår der en post på min oversigt, der sætter min saldo helt vildt i minus
og min telefon er spærret.

Flg. fremgår

01-03-2008 Flexmobil19900 kr. -19.900,00

Jeg har sat 100 kr. ind for at se om det hjalp, men saldoen er stadig helt
vildt i minus.

Jeg har købt Soloflexmobil hos dem fornyligt (299 kr. i 6 måneder)... Det
virker som derfor og et eller andet i deres system, der er gået amok i
dag...

Jeg har sendt en mail til deres support. Nogen chance for at jeg ikke skal
være uden mobil hele weekenden?

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 01-03-08 15:41

"Bo" <ikke@angivet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dag...
>
> Jeg har sendt en mail til deres support. Nogen chance for at jeg ikke skal

i følge denne side http://www.unotel.dk/support/ kan du nok ikke trylle
meget før mandag , hvis det da ikke er en generel fejl som de vælger at
arbejde på i weekenden, det er lidt den igen man får hvad man betaler for.

hilsen

Johnny

Fra : Bo

Dato : 01-03-08 16:48

> i følge denne side http://www.unotel.dk/support/ kan du nok ikke trylle
> meget før mandag , hvis det da ikke er en generel fejl som de vælger at
> arbejde på i weekenden, det er lidt den igen man får hvad man betaler for.

Jeg var heldig at få fat på dem via mail og de beklagede fejlen og har nu
åbnet telefonen igen.