"Bo" <ikke@angivet.dk> skrev i en meddelelse
news:47c95efd$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> Fik en mail om at automatisk optankning var mislykkedes hos Unotel. Og nu
> fremgår der en post på min oversigt, der sætter min saldo helt vildt i
> minus
> og min telefon er spærret.
>
> Flg. fremgår
>
> 01-03-2008 Flexmobil19900 kr. -19.900,00
>
> Jeg har sat 100 kr. ind for at se om det hjalp, men saldoen er stadig helt
> vildt i minus.
>
> Jeg har købt Soloflexmobil hos dem fornyligt (299 kr. i 6 måneder)... Det
> virker som derfor og et eller andet i deres system, der er gået amok i
> dag...
>
> Jeg har sendt en mail til deres support. Nogen chance for at jeg ikke skal
> være uden mobil hele weekenden?
>
i følge denne side
http://www.unotel.dk/support/ kan du nok ikke trylle
meget før mandag , hvis det da ikke er en generel fejl som de vælger at
arbejde på i weekenden, det er lidt den igen man får hvad man betaler for.
hilsen
Johnny