Nokia E51, er den god ?
Fra : Kim & Helle

Dato : 01-03-08 09:18

en Nokia E51 er det en god og lidt robust telefon til at have med i lommen
på arbejdet?
kan den mon voip når den nu har wlan?

Hilsen
Kim

Fra : Kim & Helle

Dato : 01-03-08 11:00

hvis valget står mellem E51 og E65, hvilken ville man så vælge ?

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-03-08 11:06

"Kim & Helle" <k-h@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> hvis valget står mellem E51 og E65, hvilken ville man så vælge ?

Det er svært at sige. E65 har kun alm. 3G/UMTS (484 kbs), mens E51 har
SuperTurbo3G (3.5 Mbs).

-cb

Fra : Kim & Helle

Dato : 01-03-08 11:49

> Det er svært at sige. E65 har kun alm. 3G/UMTS (484 kbs), mens E51 har
> SuperTurbo3G (3.5 Mbs).

Jeg tror heller ikke at E65 har FM radio, nu jeg kikker ordenligt efter?
E65 er også en skydetelefon, og det kan jeg ikke så godt lide, men det kan
vel virke udemærket?

Fra : Martin Arendten

Dato : 01-03-08 19:45

On 2008-03-01, Kim & Helle <k-h@nospam.dk> wrote:
> en Nokia E51 er det en god og lidt robust telefon til at have med i lommen
> på arbejdet?
> kan den mon voip når den nu har wlan?

Jeg har netop fået mig en E51 og må sige jeg er særdele
godt tilfreds med den.

Jeg har ikke testet voip med den, men jeg er ret sikker
på at det vil virke med via wlan.

Udover at de har gjort lidt mere ud af designet med E51,
har de også fået gjort noget ved den version af firmwaren.

Jeg syntes den er utrolig vidunderlig at bruge.
Den er blevet meget bedre og hurtigere (på de fleste punkter)

Jeg kan kun anbefale den.

/Martin
--
Martin Arendtsen