dårlig højttaler i N95
Fra : essalj

Dato : 29-02-08 16:07

Hejsa.

Jeg købte for et par måneder siden en brug N95.
Nu giver den desværre problemer, i og med at lyden i højttaleren er
blevet så dårlig, at det næsten er umuligt at føre en samtale i den.
Er det et kendt problem?

Telefonen er debranded, ved ikke om det er foregået et autoriseret
sted. Betyder det at garantien er væk?

Med venlig hilsen

Lasse

Fra : essalj

Dato : 06-03-08 14:52

Hey. kom nu venner. Bare et kort svar eller nogle tanker.
Med venlig hilsen Lasse