Hvad skal afløse min K810i.
Fra : Niels DD

Dato : 29-02-08 16:59

Hej.

Hvis jeg nu skal ud og finde en anden telefon, som afløser for min næsten
1/2 år "gamle" K810i jeg har aflivet, hvad skal jeg så købe ?

Jeg har ikke brug for 3G og 3mp kamera (2mp er fint nok til mig), men de
andre funktioner i telefonen vil jeg gerne have igen. Jeg vil også gerne
have den gode holdbarhed fra K750i. Sådan en 750ér har jeg nemlig aldrig
smadret displayer på.

Hvad skal jeg så vælge?
Det skal være en SonyEricsson!
Jeg har kikket på K530 og K550, og jeg er mest til designet på K530, men jeg
kan også godt lide klappen og fotolyset på K550.
Er der mon andre i denne prisklasse, som jeg bør kikke på ?

NDD

Fra : bossen

Dato : 03-03-08 08:13

"Niels DD" <ndd@1.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan også godt lide klappen og fotolyset på K550.
> Er der mon andre i denne prisklasse, som jeg bør kikke på ?

k650i ser ud til at være holdbar og ridsefast, ellers er ericsson på vej med
en mere solid mobil.