K810, fungere ikke mere :-(
Fra : Niels DD

Dato : 28-02-08 17:21

Hej.

Måske kan i hjælpe mig lidt på vej.
Jeg har skiftet displayet i min K810i for 3 uger siden, og den har fungeret
helt som den skulle herefter.
Så alt garanti er selvfølgelig væk

Men så for et par dage siden, da jeg ville lege med det der trackID, så
låste telefonen og lavede hvid skærm.
Jeg kunne kun tage batteriet ud og starte den igen på den måde.
Derefter var der ingen problemer i måske en uges tid.

Men nu kan den nærmest slet ikke tænde længere, den laver konstant hvid
skærm, og batteriet skal derefter ud af telefonen igen.
Dette problem kom efter at den lå i min firmabil hele dagen igår.
Jeg kan måske få den til at virke i max. 5 min, inden den stopper.
Jeg har taget ram-kortet ud, og jeg har nulstillet alt via menuen, men intet
af dette hjalp.
Jeg har også fundet ud af at den fungere i længst tid, hvis den får lov at
ligge slukket længe.

Er det mon bare at ramme skraldespanden med den, eller kan den mon repereres
?
- den køre med nyeste software, og er under 1/2 år gammel.

Iøvrigt, er det sjovt at da jeg lod den være slukket, så ringede den fint
som den skulle i morges, men den ringede to gange lige efter hinanden,
hvorefter den låste igen.

Hvad tror i ?

NDD

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 28-02-08 23:33

Niels DD wrote:
> [...]
>
> Iøvrigt, er det sjovt at da jeg lod den være slukket, så ringede den
> fint som den skulle i morges, men den ringede to gange lige efter

Når du siger nyeste software, mener du så at du lige har lavet en
firmware update da du skrev dette indlæg?

Fra : Niels DD

Dato : 29-02-08 16:14

Hej.

> Når du siger nyeste software, mener du så at du lige har lavet en firmware
> update da du skrev dette indlæg?

Jeg har, ved en af de lejligheder hvor telefonen fungerede fint i nogle
minutter, set om der var opdateringer via menuen i telefonen, og det varder
ikke, så det er altså ikke en dårlig software-opdatering der er fejlen.

NDD

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-02-08 00:01

Niels DD skrev:

> Hvad tror i ?

Fugt - efter at have ligget i bilen?
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Snakee

Dato : 29-02-08 01:13

Hans Paulin (6310) skrev:

> Fugt - efter at have ligget i bilen?

Eller ESD-skade der først viser sig nu ;-(

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : MOBILFIX

Dato : 29-02-08 10:35

"Snakee" <blopper@trashmail.net> skrev i en meddelelse

> Eller ESD-skade der først viser sig nu ;-(

Ja jeg ville også umiddelbart mene at det nok er ESD.
Faktisk er der rigtig mange, som ikke er bevidste omkring de følge skader,
som kan opstå ved at man ikke er "jordet" når man roder inde i mobilen.
Jeg har set telebutikker, som har et lille værksted ude i baglokalet, hvor
der ikke har været skyggen af ESD sikring
/steff

Fra : Niels DD

Dato : 29-02-08 16:15

> Fugt - efter at have ligget i bilen?

Den lå tændt hele tiden, og vejeret var fint, så det tror jeg ikke.

NDD