Debitel / Callme
Fra : Kim S

Dato : 15-02-08 22:53

Overvejer at købe en Nokia 6110 Navigator hos dem, da de
p.t. er billigst i samlede omkostninger over 6 mdr. Ca. 600kr
billigere end Sonofon. Har ikke ret stort forbrug...
De skriver at de bruger Telia og TDC's net. Bruger de begge,
eller kan man vælge om man vil på det ene eller det andet net ?
Debitel har jo et lidt blakket ry, men hvis man blot vil bindes til
alm. telefoni i de 6 mdr, er der så noget at ta' sig i agt for ?

Mvh, Kim

Fra : Snakee

Dato : 16-02-08 06:53

Kim S skrev:

> Debitel har jo et lidt blakket ry, men hvis man blot vil bindes til
> alm. telefoni i de 6 mdr, er der så noget at ta' sig i agt for ?

Du er bundet i 2 år hos dem. Alle reparationer skal gå gennem dem så
overvej lige om de småpenge du kan spare ved at købe deres lort er det
samme værd som det besvær du skal have med at slås med dem for at få dem
til at reparere din spritnye telefon hvis den skulle gå i stykker.

Jeg vender tommelfingeren ned for dem. Fatter ikke at nogle overhovedet
gider at spilde deres tid på Kval-Me for at spare småpenge. Køb dog din
telefon et sted du ved du kan stole på. Det bliver ganske vidst en smule
dyrer men det giver en rigtig god mavefornemmelse.

Snakee: Som har fravalgt parallelimporterede mobiltelefoner p.g.a. for
meget bøvl med det, og derfor købte sin Nokia E90 hos Telmore. Et par
dage efter steg prisen hos de andre forhandlere der parallelimporterer
så de var mage til Telmores - 4-500 kr

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : Anders

Dato : 17-02-08 18:51

Skal heller ikke have flere mobiler fra dem, så hellere gå til en lokal
butik, og betal et par håndøre ekstra....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-02-08 15:05

On 15 Feb., 22:53, "Kim S" <John...@Falskmail.dk> wrote:
> [...]
> Debitel har jo et lidt blakket ry, men hvis man blot vil bindes til
> alm. telefoni i de 6 mdr, er der så noget at ta' sig i agt for ?

Jeg mener jeg fik afvide at alle bliver oprettet med Telia dækning...
Men da jeg sagde jeg var godt utilfreds med den kvalitet Telia net
kunne give, fik jeg et TDC simkort.

Man skal være specielt opmærk på samtalepriserne, da de kræver 50øre i
opkaldsafgift, og afregning efter begyndt minut.

Fra : Kim S

Dato : 18-02-08 17:24

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Debitel har jo et lidt blakket ry, men hvis man blot vil bindes til
> alm. telefoni i de 6 mdr, er der så noget at ta' sig i agt for ?

Takker for indlæggene.
Napper Sonofon i stedet

Mvh, Kim