Unotels nye priser
Fra : BorreBoy

Dato : 15-02-08 18:47

Så sker der da godt nok noget ved www.Unotel.dk

2Mbit ADSL, IP-telefoni og 2 mobiler med minutpris på 10 øre og 400 gratis
minutter hver måned (til andre Unotel kunder) for 399,-

Lækkert med en god priskrig

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 19:28

> 2Mbit ADSL, IP-telefoni og 2 mobiler med minutpris på 10 øre og 400 gratis
> minutter hver måned (til andre Unotel kunder) for 399,-
>
> Lækkert med en god priskrig
Forstår jeg det rigtigt når jeg læser det som at det er billigere at bruge
mobilen end ip tlf.
Mobil 10øre pr minut ingen opkald, ip 10øre pr min men 25 øre i opkald ?

Mvh Ove

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-02-08 22:22

Ove skrev:

> Mobil 10øre pr minut ingen opkald, ip 10øre pr min men 25 øre i opkald ?

Det står ved overskriften "Familie".

Den almindelige takst er 60/30 ø/min.

--
Bertel

Fra : Per

Dato : 15-02-08 21:11

BorreBoy wrote:
> Så sker der da godt nok noget ved www.Unotel.dk
>
> 2Mbit ADSL, IP-telefoni og 2 mobiler med minutpris på 10 øre og 400
> gratis minutter hver måned (til andre Unotel kunder) for 399,-
>
> Lækkert med en god priskrig

Ja helt enig !

Tak til Frank Rasmussen for at starte priskrig i sin tid med Telmore.

Det er hans skyld at der overhovedet er priskrig herhjemme - det er også ham
der har startet krigen igen nu med Bibob.

Stor respekt til ham.

/ Per

Fra : Snakee

Dato : 16-02-08 06:57

BorreBoy skrev:
> Så sker der da godt nok noget ved www.Unotel.dk

Tja de skal vel også"til at tage sig sammen hvis ikke de skal lukke og
slukke. Den måde hvorpå de behandler deres kunder er da vidst ret
skammelig, ihvertfald at dømme efter denne gruppe.

> Lækkert med en god priskrig

Billige priser er langt fra det vigtigste. Kvalitet og god service
vægter jeg personlig meget højere end billige minutter. Unotel har ikke
det allerbedste ry.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : BorreBoy

Dato : 16-02-08 09:06

"Snakee" <blopper@trashmail.net> skrev i meddelelsen
> Billige priser er langt fra det vigtigste. Kvalitet og god service
> vægter jeg personlig meget højere end billige minutter. Unotel har ikke
> det allerbedste ry.

Det kan jeg ikke nikke genkendende til. De få gange jeg har haft brug for
hjælp, er jeg kommet lynhurtigt igennem, og problemet løst.
Generalt synes jeg da også at Unotel har et godt ry. Synes det plejer at
være M1, Telia og 3 der plejer at blive angrebet.
Nå, det kan jo blive en lang diskussion. Jeg er i hvert fald en meget
tilfreds Unotel kunde

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-02-08 10:27

BorreBoy skrev:

> Generalt synes jeg da også at Unotel har et godt ry.

Jeg synes ikke at jeg har set Unotel kritiseret. Jeg brokkede mig
selv i sin tid over at de indførte sekundtaksering (valgfrit),
men det samme har alle andre indført, så det var reelt kun et
spørgsmål om at kunne konkurrere.

--
Bertel

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-02-08 10:47

Bertel Lund Hansen skrev:

> Jeg brokkede mig
> selv i sin tid over at de indførte sekundtaksering (valgfrit),

Nu er det lidt tidligt på dagen...men har det ikke været minut-taksering du
har brokket dig over?
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-02-08 11:39

Hans Paulin (6310) skrev:

> Nu er det lidt tidligt på dagen...men har det ikke været minut-taksering du
> har brokket dig over?

Nå jo. Det er sgu lidt svært at huske alt det jeg har været
utilfreds med i tidens løb.

--
Bertel

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-02-08 13:53

Bertel Lund Hansen skrev:

> Det er sgu lidt svært at huske alt det jeg har været
> utilfreds med i tidens løb.

"Glemmer du...så husker jeg til gengæld alt!..."

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-02-08 09:21

Snakee skrev:

> Den måde hvorpå de behandler deres kunder er da vidst ret
> skammelig, ihvertfald at dømme efter denne gruppe.

snip

> Unotel har
> ikke det allerbedste ry.

Så galt er det nu ikke - vi er otte familiemedlemmer der har dem - jeg
begyndte med dem i 2004 og har endnu ikke haft nogen reel grund til at
stoppe.

Fra : Peter

Dato : 16-02-08 11:07

Hej...

> Kvalitet og god service
> vægter jeg personlig meget højere end billige minutter.

Enig, samt oppetider og leveringskvalitet !
Så vælg du bare Unotel, de har den bedste service, oppetider og
leveringskvalitet man kan tænke sig, efter min mening........
- jeg kan eks. komme med flere eksempler på virkelig god service, hvis det
er nødvendigt, så bare spørg....
Service du IKKE ville finde andre steder....!

> Unotel har ikke det allerbedste ry.

På hvilket område ??
De har rigtig god service.
Ingen nedetider på IP-telefoni.
Ingen problemer med nedetider på mobiltelefoni (Men de har jo også deres
dækning hos det bedste mobilselskab... hæ hæ).

Der er andre selskaber som man langt fra kan sige det samme om, så hvorfor
dog skyde på et af de bedste selskaber på det danske marked.....

--
Peter

Fra : Snakee

Dato : 17-02-08 00:08

Peter skrev:

> Der er andre selskaber som man langt fra kan sige det samme om, så hvorfor
> dog skyde på et af de bedste selskaber på det danske marked.....

Du har ret. Jeg trækker det i mig igen. Jeg har nok fået forvekslet dem
med M1 som I siger.

Snakee

Fra : Peter

Dato : 17-02-08 14:48

Hej.

> Du har ret. Jeg trækker det i mig igen. Jeg har nok fået forvekslet dem
> med M1 som I siger.

Fair nok......
- dog kender jeg intet til M1, så jeg kan ikke kommentere på dette....

--
Peter

Fra : Elmer Fjot

Dato : 22-02-08 00:03

Siden sommeren 2004 da Unotel startede , har jeg været kunde hos dem..
Virkelig hurtig og god kundeservice. !!
ABSOLUT ingen problemer , ingen dårlige ting overhovedet ved Unotel.

mvh.