Blog på SE K850i
Fra : Ditte

Dato : 15-02-08 08:14

Hej

Jeg har købt en K850i, og har i forvejen en blog (oprettet på en anden
SE telefon).
Hvordan får jeg adgang til at bruge denne blog, i stedet for at
telefonen opretter en ny?

Google og SE's hjemmeside var ikke til nogen hjælp.

På forhånd tak.

Hilsen Ditte

Fra : Plis[8830]

Dato : 15-02-08 12:40

"Ditte" <nejnejnej@notnotnot.no> skrev i meddelelsen
> [...]
> opretter en ny?
>
> Google og SE's hjemmeside var ikke til nogen hjælp.

Der må på den gamle være en httpadresse der må kunne overflyttes...omend
ikke andet så manuelt....eller tager jeg fejl.
Selv har jeg en k850?er og kunne godt tænke mig at kunne blogge - på min
eksisterende side......nogen links til manual for opsætning??

Peder

Fra : Ditte

Dato : 15-02-08 16:46

Ditte sendte dette med sin computer:
> [...]
> opretter en ny?
>
> Google og SE's hjemmeside var ikke til nogen hjælp.

Hej

Jeg fandt en løsning.
Jeg gik på den side, som jeg fik tilsendt via sms, at bloggersiden.
Derinden loggede jeg på med min kode fra min oprindelige blog, der blev
så spurgt om de skal kædes sammen.

Det virker fint nu.

Hilsen Ditte