iPhone kopi - PDA?
Fra : Steen

Dato : 13-02-08 20:43

Denne iPhon-kopi kan købes på nettet til små 1000,-
http://www.youtube.com/watch?v=4Yf2yhv9Ggw

Fair nok, men at kalde den en PDA må være en ret letsindig omgang med
sandheden.
CECT-mobilen (hvem laver egentligt den slags - og hvorhenne, for det er
ikke et mærke jeg kender) har hverken kalender, noter eller lignende

Fra : Anders

Dato : 14-02-08 08:42

Kina, Indien el. nogle af de lande der !