Bluetooth headset...
Fra : JKA

Dato : 12-02-08 15:39

Hej NG

Jeg står og skal bruge et headset til arbejde. Jeg arbejder som koordinator
i køkken industrien, så det er et meget støjende miljø. Er der nogen som har
et godt forslag til hvad jeg skal bruge???

JKA

Fra : Jubii

Dato : 12-02-08 17:49

JKA wrote:
> [...]
> har
> et godt forslag til hvad jeg skal bruge???

Mon ikke de fleste bruge denne type?
http://www.logitech.com/index.cfm/webcam_communications/mobile_phone_headsets/devices/248&cl=dk,da
Ved dog ikke om de kan bruges i støjende miljø. De fulde headset jeg har set
er kun til pc eller som aflytning af ipod og mp3.

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 13-02-08 10:50

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ved dog ikke om de kan bruges i støjende miljø. De fulde headset jeg har
> set er kun til pc eller som aflytning af ipod og mp3.

nja vil nok anbefale noget der sidder bedre på øret og giver en perfekt lyd
f.eks. et jabra

Fra : dotman

Dato : 14-02-08 10:07

"JKA" <nogen@tdc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> koordinator i køkken industrien, så det er et meget støjende miljø. Er der
> nogen som har et godt forslag til hvad jeg skal bruge???

Det her
http://www.jabra.dk/Sites/Jabra/dk-dk/products/Pages/JabraBT250v.aspx