Ny rekort ?....
Fra : Kim S

Dato : 07-02-08 09:18

Bestilte nummerportering fra CBB til Bibob mandag.
Fik nyt SIM-kort tirsdag, og porteringen var gennemført i dag, onsdag.
Jeg har tidligere porteret mit nummer, men da tog porteringen 4-5 uger.

Mvh, Kim

Fra : Carsten

Dato : 07-02-08 09:38

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Fik nyt SIM-kort tirsdag, og porteringen var gennemført i dag, onsdag.
> Jeg har tidligere porteret mit nummer, men da tog porteringen 4-5 uger.

Det er SUPER FLOT gået af CBB

Fra : Kim S

Dato : 07-02-08 09:55

"Carsten" <no.m@ail.thanks> skrev i meddelelsen

> "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i meddelelsen

> Det er SUPER FLOT gået af CBB
Ja, bortset fra jeg ikke nåede at opbruge min saldo...
Men skidt med det...
Mvh, Kim

Fra : ai

Dato : 07-02-08 09:50

...............................og hvad kan vi så bruge det til????

//ai

Fra : Kim S

Dato : 07-02-08 09:54

"ai" <anixyr@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> ..............................og hvad kan vi så bruge det til????

Som forbrugeroplysning...
Hvis du ikke kan bruge det til noget, kan du jo
blot undlade at kommentere det

Mvh, Kim

Fra : -= JF =-

Dato : 07-02-08 19:21

ai skrev:
> ..............................og hvad kan vi så bruge det til????

For slet ikke at tale om hvad vi kan bruge din intetsigende kommentar til!

--
Mvh. John

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-02-08 21:44

ai skrev:

>...og hvad kan vi så bruge det til?

Hvem siger du skal bruge det til noget?

Hvad skal vi bruge dem her til:

   ........................... ???

De var til overs.

--
Bertel

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-02-08 17:26

Kim S skrev:
> Bestilte nummerportering fra CBB til Bibob mandag.
> Fik nyt SIM-kort tirsdag, og porteringen var gennemført i dag, onsdag.
> Jeg har tidligere porteret mit nummer, men da tog porteringen 4-5 uger.

BiBoB yder en rigtig god service.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : dotman

Dato : 07-02-08 23:12

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> BiBoB yder en rigtig god service.

Men det er så CBB der har været hurtig på knapperne i det her tilfælde, det
er dem der har skulle frigive nummeret og udfra behandlingstiden, så kan der
ikke være lang kø hos CBB med portering af nummer fra dem, altså ikke mange
CBB kunder der skifter.

Fra : Henrik

Dato : 07-02-08 23:54

De har åbentbart brugt hele fabrikkens resurcer på dig. For 2 uger siden
bestilte jeg flytning til tdc fra cbb (Ny mobil) Jeg venter stadig !

Mvh Henrik

Fra : dotman

Dato : 08-02-08 21:47

"Henrik" <hmennefjern@gmail.com> skrev i meddelelsen

> De har åbentbart brugt hele fabrikkens resurcer på dig. For 2 uger siden
> bestilte jeg flytning til tdc fra cbb (Ny mobil) Jeg venter stadig !

Så kunne det tyde på at TDC arbejder for langsomt eller de ikke har sendt de
nødvendige oplysninger til CBB