TIdevandstabeller
Fra : asser

Dato : 15-04-08 10:27

Jeg planlægger sejllads til Sydengland i start juli.
Har nogen et bud på, hvor man kan finde tidevandstabeller gratis/billigt.
Jeg er interesseret i stykket fra ud af Kielerkanal og tyskebugt og kanalen.

Asser.

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 15-04-08 13:10

Hej Asser,

Prøv at bruge dette program, det er gratis:

http://wxtide32.com/

Mvh/Harding

Fra : Lars Elmkjær

Dato : 15-04-08 18:26

"asser" <xasserx@xjaksxland.dkx> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har nogen et bud på, hvor man kan finde tidevandstabeller gratis/billigt.
> Jeg er interesseret i stykket fra ud af Kielerkanal og tyskebugt og

Hej Asser

Jeg har brugt samme som Harding har beskrevet 0g dette udmærkede site:
http://easytide.ukho.gov.uk/EasyTide/EasyTide/index.aspx

Mvh
Lars

Fra : blueocean

Dato : 16-04-08 02:08

On 15 Apr., 19:25, "Lars Elmkjær" <l...@lite.dk> wrote:

> Hej Asser

> [...]

Hej Asser

Jeg kan anbefale de 2 links som nævnt her, de fungere fint og giver
dig det du skal bruge, WX32Tide er jo bedst når du ikke har online
forbindelse, hvilket du nok ikke har .
Ellers kan du altid i havne der ligge ud til nordsøen og kanalen få
tidevands tabeller, far havnekontoret.

Rigtig god tur

Gert

Fra : asser

Dato : 16-04-08 20:46

Har kigget lidt på WX32tide og det ser absolut brugbart ud.

Tak for hjælpen.

Asser