CBR 1000 SC24 termostat
Fra : hansnikolajsen@msn.c~

Dato : 15-04-08 08:56

Hej alle!

Min CBR bliver i følger termometeret ikke særlig varm, jeg har ikke
haft den
længe nok til at vide om det er normalt!
Viseren flytter sig lidt, men er endnu ikke kommet op i midten af
skalaen.
Mon ikke det er termostaten der hænger, eller er det normalt for sådan
en
cykel?????

Hans Nikolajsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-04-08 17:38

>Mon ikke det er termostaten der hænger, eller er det >normalt for sådan
>en
>cykel?????

den SC24 jeg havde kom heller ikke op til midten med mindre det var 25-30
grader og jeg holdt stille inde i byen.

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 15-04-08 19:45

"Viseren flytter sig lidt"

En varm sommerdag i byen, så skal den nok komme op. Har selv haft CBR1000,
og det var det samme. Det er det i øvrigt også på BB, og mange andre... En
har fortalt mig at det har noget at gøre med placeringen af måleren.... Men
har ikke undersøgt det nærmere.

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-04-08 06:54

hansnikolajsen@msn.com wrote:

> Mon ikke det er termostaten der hænger, eller er det normalt for sådan
> en
> cykel?????

Det er en kold tid.. Min TDM og fruens NTV kommer heller ikke op på
normal termostatbalanceret temperatur i øjeblikket. Dæk lidt af køleren
til, og hold øje med blæseren hvis du vil være ekstra god ved den.

--
vh
Torben