Stjålet og rippet cykel
Fra : Stephan G

Dato : 15-04-08 06:03

ARGH! Så skete det. Min kære MZ blev stjålet, smadret i tænding og el,
forskærm mm. Jeg regner ikke med at få noget fra forsikring, da den
kun er ansvarsdækket, eller gælder indbo her?

ØV!

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-04-08 13:11

Stephan G wrote:
> [...]
> forskærm mm. Jeg regner ikke med at få noget fra forsikring, da den
> kun er ansvarsdækket, eller gælder indbo her?

ØV! Sgu'!

MC er ikke indbo. Indboforsikringen dækker klunset hvis du styrter (om
det er på cykel, MC, eller til fods er ligegyldigt.

Stumperne koster vel ikke alverden - på den igen, det tager ikke lang tid..

--
vh
Torben - der næsten er færdig med at lakere FJ stumper efter jeg