Skade på Pichler kåbe
Fra : Newmindz@gmail.com

Dato : 15-04-08 02:28

Hej

I lørdags da solen skinnede og fuglene kvidrede glemte jeg et kort
øjeblik at jeg havde et nyt fordæk på. Nye dæk er som bekendt meget
glatte, og det resultere i at forhjulet forsvandt i et skarpt sving.

Konsekvensen blev et rutchetur uden væsentlige skader på mig, men med
en beskadiget kåbe.

Nu er mit spørgsmål så om der er nogen der har erfaringer med hvordan
forsikringsselskaberne vurderer sådanne skader, og med hvordan - og om
- man kan reparere en Pichler kåbe (V1).

Kan man få nye dele til kåben ? ( både underdel og overdel er
beskadiget og beslag og vedhæftninger ødelagt). Eller skal det hele
skiftes?

Samtidigt vil jeg godt høre om nogen af jer kan anbefale en god
reparatør.

mvh
Keld Poulsen
Honda NTV

Fra : Jørgen Peter Nielsen

Dato : 19-04-08 19:39

>I lørdags da solen skinnede og fuglene kvidrede glemte jeg et kort
>øjeblik at jeg havde et nyt fordæk på. Nye dæk er som bekendt meget
>glatte, og det resultere i at forhjulet forsvandt i et skarpt sving.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dine spørgsmål.

Men jeg ville meget gerne vide hvilken mærke / type dæk det drejer sig om.

Jørgen SV650S, der lige har prøvet samme tur med ny Metzeler Z4 dæk :(

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-08 16:08

On Sat, 19 Apr 2008 20:38:43 +0200, Jørgen Peter Nielsen wrote:

> Jørgen SV650S, der lige har prøvet samme tur med ny Metzeler Z4 dæk :(

Hæh! Jeg fedtede rundt på M1 dæk sidste år, dog uden at vælte. Hvilken lise
at få Conti'er på.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-3-08