Mestersvingerkursus til mig :-)
Fra : Torben Scheel

Dato : 15-04-08 07:53

Jeg skal på mestersvingerkursus d. 28/5 - er der andre herindefra der
skal derover? Fælleskørsel til Anderstorp kunne være hyggeligt - jeg
kører fra Hillerød.

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-04-08 07:54

Torben Scheel wrote:
> skal derover? Fælleskørsel til Anderstorp kunne være hyggeligt - jeg

Eller Knutstorp. Doh..

--
vh
Torben

Fra : Rene Joergensen

Dato : 15-04-08 22:38

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> wrote:

> Jeg skal på mestersvingerkursus d. 28/5 - er der andre herindefra der
> skal derover? Fælleskørsel til Anderstorp kunne være hyggeligt - jeg
> kører fra Hillerød.

Jeg skal derover sammen med et par andre :)

--
-René

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-04-08 06:51

Rene Joergensen wrote:

> Jeg skal derover sammen med et par andre :)

Hvorfra? Vil i have selskab, eller helst være fri?

--
vh
Torben

Fra : Rene Joergensen

Dato : 16-04-08 08:14

> Hvorfra? Vil i have selskab, eller helst være fri?

Jeg kører fra Rønnede på selve dagen, så vi kan jo følges fra omkring
Øresundbroen eller deromkring. De andre er nogle kyllinger og kører
derover dagen før, og har lejet en hytte.

--
-René

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-04-08 08:26

Rene Joergensen wrote:

> Jeg kører fra Rønnede på selve dagen, så vi kan jo følges fra omkring
> Øresundbroen eller deromkring. De andre er nogle kyllinger og kører
> derover dagen før, og har lejet en hytte.

Det lyder som en plan. Virker din mail?

--
vh
Torben

Fra : Rene Joergensen

Dato : 16-04-08 23:13

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> wrote:

> Det lyder som en plan. Virker din mail?

Jep, den er fuldt funktionsdygtig.

--
-René

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 16-04-08 14:11

On 16 Apr 2008 07:14:25 GMT, Rene Joergensen wrote:

> Jeg kører fra Rønnede på selve dagen, så vi kan jo følges fra omkring
> Øresundbroen eller deromkring. De andre er nogle kyllinger og kører
> derover dagen før, og har lejet en hytte.

Kyllinger? Svumpukkel!

Du glemmer at nævne, at vi kommer fra Århus, og dermed har en smule længere
derover end du selv.

Stod den på pizza hos dig efter seancen?

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Rene Joergensen

Dato : 16-04-08 23:21

Sonny T. Larsen <sonny@unix.dk> wrote:

> Kyllinger? Svumpukkel!

Nu jeg tænker over det, ligner i også mere gæs

> Du glemmer at nævne, at vi kommer fra Århus, og dermed har en smule længere
> derover end du selv.

Med de touringcykler i holder jer, kan det jo ikke være så slemt :)

> Stod den på pizza hos dig efter seancen?

Eller lignende.

--
-René

Fra : Jonas Hauge

Dato : 18-04-08 21:54

Rene Joergensen wrote:
> Nu jeg tænker over det, ligner i også mere gæs

Du ser sgu også selv lidt oppustet ud

> Med de touringcykler i holder jer, kan det jo ikke være så slemt :)

det kan vist diskuteres.

Sonny mener at jeg skal slæbe alt hans oppakning fordi han har købt en
MC uden plads til oppakning og nægter at sætte topbox på den. Jeg er
ikke videre imponeret

--
/Jonas
Kawasaki Er-6f

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 19-04-08 01:09

On Fri, 18 Apr 2008 22:54:22 +0200, Jonas Hauge wrote:

> Sonny mener at jeg skal slæbe alt hans oppakning fordi han har købt en
> MC uden plads til oppakning og nægter at sætte topbox på den. Jeg er
> ikke videre imponeret

Helt ærligt - man smider da ikke tasker og topbox på en ordentlig
sportsmaskine, slet ikke når man har venner med egnede cykler

Fra : Rene Joergensen

Dato : 20-04-08 12:01

Sonny T. Larsen <sonny@unix.dk> wrote:

> Helt ærligt - man smider da ikke tasker og topbox på en ordentlig
> sportsmaskine, slet ikke når man har venner med egnede cykler

Ordentlig? Det er da ikke en Yamaha?

--
-René

Fra : Rene Joergensen

Dato : 20-04-08 12:01

Jonas Hauge <jonas@linein.dk> wrote:

> Sonny mener at jeg skal slæbe alt hans oppakning fordi han har købt en
> MC uden plads til oppakning og nægter at sætte topbox på den. Jeg er
> ikke videre imponeret

Han har altså købt en cykel som ikke kan bruges til det som den skal, og
så må du lide?

--
-René

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-08 16:08

On 20 Apr 2008 11:00:48 GMT, Rene Joergensen wrote:

> Han har altså købt en cykel som ikke kan bruges til det som den skal, og
> så må du lide?

GRILL

Orla Pedersen, en mc uden topboks er en skændsel.
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-3-08