Re: Lave egen rorpind
Fra : elquapo@ofir.dk

Dato : 14-04-08 10:17

Af en eller anden grund kan jeg ikke svare tilbage på det oprindelige
indlæg.

Jeg vil bare lige sige tak til gruppen for forslagene mht. at lave en
ny rorpind. Jeg er nu næsten færdig, mangler kun at lakere den - og
jeg er rigtig glad for resultatet.

Jeg fik lånt det nummer af Bådnyt som jeg blev anbefalet og fandt ud
af at lave en formspændt rorpind - som jeg dog endte med kun at forme
som den gamle istedet for at lave den helt buet.

Men som sagt, mange tak

P.S. - her er et par billeder hvis folk skulle være interesseret :

http://img132.imageshack.us/img132/5707/nyrorpind1largekl0.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/4080/nyrorpind2largetq0.jpg

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 14-04-08 19:39

Hej,

Den ser flot ud. Tillykke med resultatet!

Mvh/Harding