leje af campingvogn søges
Fra : askholm-holstebro@ma~

Dato : 14-04-08 03:36

Vi søger 2 campingvogne til at leje i uge 30, eller blot nogle dage i
uge 30. Er der nogen, som kan hjælpe med det, hører vi gerne fra jer.
På forhånd tak

Fra : SB

Dato : 15-04-08 20:25

<askholm-holstebro@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
Vi søger 2 campingvogne til at leje i uge 30, eller blot nogle dage i
uge 30. Er der nogen, som kan hjælpe med det, hører vi gerne fra jer.
På forhånd tak

Bor du i Kbh og jeg i Frederikshavn er det vel ikke realistisk at leje ud
til dig, transportudgifterne frem og tilbage vil hurtigt blive dyre

Søren

Fra : askholm-holstebro@ma~

Dato : 18-04-08 03:23

On 15 Apr., 21:25, "SB" <s...@SLETTESofir.dk> wrote:
> [...]
>
> Bor du i Kbh og jeg i Frederikshavn er det vel ikke realistisk at leje ud
> til dig, transportudgifterne frem og tilbage vil hurtigt blive dyre

Hej Søren !
Det har du fuldstændig ret i . Vi skal bruge campingvognene i
Haderslev, kunne vi leje dem derfra, ville det være perfekt. Selv bor
vi i Holstebro området.
MVH
Tórgunn

Fra : Sten Bo