KLIDs ftp maskine på benene igen
Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 14-04-08 22:18

KLID har fået en ny ftp-maskine, doneret af Allan Jacobsen, og vi har
fået 4 TB disk, doneret af DKUUG. Maskinen står hos DTU, så vi har igen
fri båndbredde. Denne gang også internationalt, men vi vil gerne
prioritere danske brugere. Der er på ftp nu lukket op for international
trafik så folk der havde problemer før skulle kunne komme til fadet.
HTTP er begrænset.

Vi har hjemhentet de seneste versioner af de distributioner, vi har kørt
med: Ubuntu, Fedora, Centos, Opensuse, PCLinuxOS, Mandriva, Keldix,
Knoppix og OpenOffice.org.

Hilsen
Keld

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-04-08 23:22

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 15-04-08 03:12

Den Tue, 15 Apr 2008 00:22:06 +0200. skrev Michael Rasmussen:

> Hvorfor ikke Debian? Der er ikke ret mange Debian repositories i
> Danmark, og jeg skulle mene, mange af medlemmerne anvender Debian på
> servere.

Tjoe, vi har ikke haft plads til det på klids maskine. Måske har vi det
nu. Og så har jeg lavet et debian spejl på ftp.dkuug.dk, men det er
svært at vedligeholde, da jeg ikke kan få de nødvendige muligheder for
at vedligeholde det.

Hilsen
keld