Database navn
Fra : Amanda Boesen

Dato : 14-04-08 17:56

Jeg er ny til alt hvad der har med hjemmesider at gøre, hvor der
ikke er en creator at lave det i. Fik et script til en ganske
almindelig gæstebog, men har problemer med at få den til at
virke.
Jeg skal skrive mit database navn. Nogen der kan fortælle mig
hvad det er?

På forhånd tak,
Amanda

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 14-04-08 20:14

> [...]
> virke.
> Jeg skal skrive mit database navn. Nogen der kan fortælle mig

Det er såmænd navnet på din database
Du har forhåbenlig en udbyder, hvor din hjemmeside ligger. Deroppe opretter
du en database, som du giver et navn. Nu har du så en database med et navn,
som er det navn dit script efterlyser.

Husk at skrive alle koder ned, når du laver databasen, da du ellers godt kan
blive lidt rundforvirret første gang.

God fornøjelse
Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : MooreHojer

Dato : 15-04-08 14:08

> [...]
> opretter du en database, som du giver et navn. Nu har du så en database
> med et navn, som er det navn dit script efterlyser.

Afhængigt af udbyder har de muligvis oprettet en standard database sammen
med webhotellet.
I så fald vil navn og koder stå i en eller anden form for velkomstbrev
sammen med de øvrige koder

--
MooreHojer

Fra : Amanda Boesen