Database - Hvor starter jeg?
Fra : BearNice

Dato : 14-04-08 19:55

Hej NG

Jeg vil lave en website, hvor jeg vil samle oplysninger om hvem man
kan henvende sig til når man har forskellige problemer indenfor mit
arbejdsfelt.
Nu er det sådan, at det skal være gratis at bruge og at stå opført i
databasen, så jeg vil prøve at lave den selv - da det jo nok ikke er
nogle som er prof. som vil lave det gratis
Jeg har grundlæggende færdigheder indenfor Ms-Access.
Selve designet og udformningen af en alm statisk website er ikke noget
problem, men jeg har aldrig arbejdet med databaser ifm. webdesign.

Er der nogle som kan give mig nogle tip ift. hvor jeg skal starte?
Eks. Litteratur, Websites, etc., hvor jeg kan blive klog nok på emnet
til at kunne gennemføre det.

Mvh. Bjørnar

Fra : Martin Jensen

Dato : 14-04-08 21:49

> Er der nogle som kan give mig nogle tip ift. hvor jeg skal starte?
> Eks. Litteratur, Websites, etc., hvor jeg kan blive klog nok på emnet
> til at kunne gennemføre det.

www.html.dk er et godt sted at starte. Der finder du en god gennemgang af
asp, som ender ud med at arbejde i database.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : BearNice

Dato : 15-04-08 20:23