Form til PDF ?
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 13-04-08 21:58

Hvor omfattende er det at få en <form> til at generere det indtastede
til PDF ?

Nogen der har erfaring med dette ?

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-08 12:10

"Henry Lerche Madsen" <henrylerchemadsen@mac.com> skrev i en meddelelse
> Hvor omfattende er det at få en <form> til at generere det indtastede til
> PDF ?
>
> Nogen der har erfaring med dette ?

Det er ikke sønderligt svært, men det kræver at du har en PDF komponent
installeret på serveren.

Jeg benytter selv ASPPDF fra Persits.
Den er nem at bruge, og koster ikke spidsen af en jetjager !

neuhafen

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 15-04-08 08:50

Neuhafen skrev:
> Jeg benytter selv ASPPDF fra Persits.
> Den er nem at bruge, og koster ikke spidsen af en jetjager !

Denne er gratis: http://www.ros.co.nz/pdf/

Kræver at din server kører PHP.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face"

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 15-04-08 19:05

Mikkel Z. Herold skrev:

> Denne er gratis: http://www.ros.co.nz/pdf/
>
> Kræver at din server kører PHP.
>
> Mikkel

Se det ligner doget der kan dutte !! Jeg ser på det....
Takker og bukker