Kan ikke tilgå news.cybercity.dk efter str~
Fra : racingcoin@gmail.com

Dato : 14-04-08 10:53

Se emne. Når jeg prøver at tilgå nyhedsgrupperne jeg abonnerer på i
news.cybercity.dk får jen anmodning afvist meddelelse efter forgæves
forsøg på tilgåelse til nyhedsgrupperne. Jeg kan godt sende og modtage
mail, men åbenbart er deres news server nede og har været det siden i
går aftes. Er der nogen der ved noget.

Mvh,
Rasmus B

Fra : /Jensen

Dato : 15-04-08 16:09

On Mon, 14 Apr 2008 09:52:46 -0700 (PDT), racingcoin@gmail.com wrote:

>...Er der nogen der ved noget.

Ved desværre ikke noget, men har haft, og har stadig samme problem.
Bruger Sunsite til alle grupper undtagen CC's interne, så det er ikke
det store problem, men det er lidt mærkeligt at der ikke sker noget...

Nå, det var bare for at gøre opmærksom på at du ikke er helt alene.

/Jensen

Fra : racingcoin@gmail.com

Dato : 15-04-08 10:24

On 15 Apr., 17:08, /Jensen <usenetS...@catch21.eu> wrote:

> [...]
> det store problem, men det er lidt mærkeligt at der ikke sker noget...
>
> Nå, det var bare for at gøre opmærksom på at du ikke er helt alene..

Jeg sendte en mail til support igår, så forhåbentlig svarer de i løbet
af ugen.
Så skriver jeg her igen.

Mvh,
Rasmus B

Fra : SpookiePower

Dato : 16-04-08 10:58

jeg har heller ikke kunne få forbindelse den sidste uge.

Fra : alexbo

Dato : 21-04-08 08:46

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev

>jeg har heller ikke kunne få forbindelse den sidste uge.

Lige hjemkommet fra ferie opdager jeg at jeg ikke kan tilgå news.cybercity,
på deres hjemmeside er ingen åbne fejl, men jeg kan alligevel ikke få
forbindelse, det kan jeg derimod til newsbin, som jeg så bruger.

I denne tråd er flere der har/har haft samme problem er de overståede?

Jeg har prøvet med en sluk/tænd router men uden virkning.

mvh
Alex Christensen

Fra : Nielsen8000

Dato : 17-04-08 05:14

Jeg kan heller ikke forbinde til Cybercity news.

Bo Nielsen - Århus

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 17-04-08 13:26

"Nielsen8000" <ginderskov@gmail.com> skrev i en meddelelse
| Jeg kan heller ikke forbinde til Cybercity news.

newsbin.cybercity.dk er da åben nu !

--
ad

Fra : N. Christensen

Dato : 17-04-08 09:36

On Apr 17, 2:26 pm, "Awul Dasfilshabeda" wrote:

> newsbin.cybercity.dk er da åben nu !

Så sker der da lidt.

Jeg fik en lidt /under bordet/ forklaring af en Supporter jeg ringede
til, at der havde været brand i en hosting-central i Ørestaden, og den
havde sendt noget 'mystisk strøm' rundt i netværket, og taget livet af
et par servere.

Men mon ikke news.cybercity.dk er ved at være der snart også så?

--
N. Christensen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 20-04-08 13:18

Jeg fik en lidt /under bordet/ forklaring af en Supporter jeg ringede
til, at der havde været brand i en hosting-central i Ørestaden,

Det er som sådan ingen hemmelighed, nærmere info på
http://www.computerworld.dk/art/45409?a=fp_2&i=513

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : cmdkeen.privat@gmail~

Dato : 22-04-08 09:22

On Apr 21, 10:16 pm, "Michael Kjærsgård" <m...@vindenand.dk> wrote:

> Som alexbo også skriver kan du indtaste newsbin.cybercity.dk i dit
> newsprogram i stedet og ad den vej få adgang.

Ah, havde ikke lige kædet det sammen at newsbin rent faktisk er
cybercity.
- troede lige i første omgang at det var en alternativ news udbyder.

Men ja med newsbin.cybercity.dk virker også fint her .
Så den kører jeg nu med indtil videre.

Takker for info