Instruktionsbog Suzuki GSF 650
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 13-04-08 16:52

Hej

Har lige købt en GSF 650 - men sælger havde ikke instruktionsbogen.

Er der nogen som har den i en scannet version ?
Eller måske en som jeg kan låne til kopiering - område Slagelse.

Årgang 2006 - den med den sorte motorblok - olie/luftkølet - ABS -
karburatormodel.

Må lige fortælle - - - jeg er årgang 1963, og købt min første MC nu
Sikke en fornøjelse - denne følelse af frihed.....wauuu.
Hentede den i går lørdag (kl. 16.00) - og nu er tanken tom.........

Mvh
Claus Rasmussen

Fra : Armand

Dato : 13-04-08 17:59

Claus Rasmussen skrev:
> Hej
>
> Har lige købt en GSF 650 - men sælger havde ikke instruktionsbogen.
>
> Er der nogen som har den i en scannet version ?
> Eller måske en som jeg kan låne til kopiering - område Slagelse.

Skulle det ikke lykkes dig, så trøst dig med at det ikke er uden grund
at den tidligere ejer har kunnet forlægge den - Der står typisk intet
andet end hvorledes man sætter i gear og kører; spænder kæde samt fylder
olie og bensin på!

> Må lige fortælle - - - jeg er årgang 1963, og købt min første MC nu
> Sikke en fornøjelse - denne følelse af frihed.....wauuu.
> Hentede den i går lørdag (kl. 16.00) - og nu er tanken tom.........

Fedest!
For dit eget bedste tillader jeg mig lige at behandle dig som et gammelt
fjols:
Pas for helvede på!: Mod(!)trafikanterne ser dig ikke i trafikbilledet,
som du som hidtidig bilist er vant til, så regn for dit eget liv og
førligheds skyld altid(!) med at enhver modsvingende og sidevejs-
udkørende vil køre lige ud i siden på dig - Også selv om de har kigget
dig lige rakt i øjnene sekundet forinden!!!!! =

--
Armand.
(selv fra '59; men dog på to hjul siden '77)

Fra : Peter Hasselbalch

Dato : 13-04-08 19:05

Supplerende: Generel vejledning i vedligehold af MC kan du finde på
http://www.hasselbalch.dk/mc/mc_vedl.aspx

Velkommen til - er selv 61'er og tog først kortet i 1996...
Og som Armand siger: Regn med at _alle_ andre er blinde og ikke har taget
kørekort - så klarer du dig bedst

MVh Peter

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 13-04-08 22:48

On Sun, 13 Apr 2008 17:52:21 +0200, "Claus Rasmussen"
<claras@post10.tele.dk> wrote:

>Har lige købt en GSF 650 - men sælger havde ikke instruktionsbogen.
>
>Er der nogen som har den i en scannet version ?

Mon ikke jeg har en?
Og en ubrugt Haynes-manual også ...

>Eller måske en som jeg kan låne til kopiering - område Slagelse.

Slagelse ...
Skal faktisk over storebælt i morgen.

Jeg sender lige en mail.