MS Windows
briani 27239
Vista Update.....Fejl...?
Fra : Allig8or

Dato : 13-04-08 21:29

Efter sidste update d10/4..gik min pc,næsten helt i sort....
den bootede up,viste skrivebordet,og så gik det meget laaaangsomt,
musen hoppede af sted.,efter en halv time,var den stadig ikke klar.......
Efter at have undersøgt HD'en for fejl,den var OK...
prøvede Jeg at gendanne systemet, fra den 12/4...dette hjalp ikke ..
Gik så tilbage til den 10/4 (sidste Windows update)......så kører
det igen....andre der har oplevet det samme,nu står den opdatering,
jo og venter på at blive installeret,så hvis det er den,der laver fejl,
vil Jeg ikke installere den.......?

--
Henning Holm
allig8or125@hotmail.com